וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי סידי: "טביב אומר לי לא לקנות חלב"

הבלגאן בהפועל ת"א נמשך, נציגו של הראל מתלונן והחליף בחזרה את המנעולים: "האגודה מרוסקת". גם לאבוקסיס נמאס

המצב הניהולי הקשה של הפועל תל אביב נותן (שוב) את אותותיו, ואם בעבר אלי גוטמן מיעט להתייחס בפומביות לנושא הבעלות, מי שהחליף אותו רק אתמול (רביעי) נשמע מעט חריף יותר. יוסי אבוקסיס, שקיבל את התפקיד ואמור לשמש כמאמן ראשי אחרי ששימש כעוזרו של גוטמן בשלוש וחצי השנים האחרונות, הסיר הבוקר את הכפפות ופרק את אשר על ליבו.

"למרות שהובטח לי על ידי שני הצדדים שהעניין הכספי יוסדר, הבעיה כרגע שהמצב הנוכחי בין הבעלים לא מאפשר לי לעבוד", הבהיר אבוקסיס בהודעה רשמית שהוציא המועדון. סביב חוסר הוודאות של נושא הבעלות במועדון, אבוקסיס מתקשה להכין את המועדון לקראת העונה הבאה.

אבוקסיס כבר החל לעבוד על תוכניות לעונה הבאה ורק אתמול הוא אמר: "מוני הראל נפגש איתי כדי לדעת מי השחקנים שארצה לראות בקבוצה בעונה הבאה וקיבל סקירה מלאה על המועמדים שעומדים על הפרק". בכל מקרה, בפני אבוקסיס תעמוד משימה לא פשוטה של בניית הסגל מחדש, בעקבות עזיבת כוכבי הקבוצה לאירופה וזאת, על רקע המשבר הניהולי במועדון.

סידי: "זלצר אמר לי שהוא לא נתקל בשכונה כזו בחיים שלו"

נציגו של מוני הראל בהנהלת הקבוצה, קובי סידי, התייחס בראיון לגלי צה"ל למצב הקשה של המועדון, ואמר: "עצוב מה שקורה פה. המצב הוא פשוט אנוש. לבוגרים אין מגרש. הגנן צריך להתחיל לעבוד והוא באיחור של שלושה שבועות. אלי טביב לא מאשר צ'קים, וכנראה שהכל נעשה בפרנציפ". בשיחה עם וואלה! ספורט, סיפר סידי כי החוזים של גבי בורשטיין, יוסי אבוקסיס ורון ציבלין מוכנים וממתינים לאישור של טביב, שמתמהמה. "החוזים חתומים על ידינו", סיפר. "זה רק מחכה לחתימה של טביב. אם הוא לא יחתום, זה משהו שכל אוהדי הפועל תל אביב צריכים לדעת עליו. צריך להקים ועדת חקירה על כל מה שהולך פה".

סידי סיפר מה מעכב את חתימתו של אבוקסיס על חוזה כמאמן הקבוצה, והסביר: "נפגשתי עם אבוקסיס אתמול בלילה, ונתתי הוראה לחשב להכין את החוזה ב-120 אלף דולר. אישרתי את זה, חתמתי והחוזה שלו מוכן. הוא מבחינתי מאמן לעונה הבאה ומחכה לחתימתו של אדון טביב, שלא חותם. למה? תשאלו אותו".

סידי מספר כי טביב גם מעכב החתמת שחקנים: "על דמארי דיברתי עם עמוס לוזון, ודיברתי גם עם ארבעה שחקנים נוספים, ואנחנו ממתינים לחתימה של אלי טביב. זו הסיטואציה האמיתית, אין סיפור שונה. הכל חתום ומוכן אצל הגזבר. צריך לחתום ולהקים קבוצה, אחרת הקבוצה תלך לפירוק. הפועל תל אביב הולכת לפירוק".

סידי דיבר ממצוקת ליבו על מצב הקבוצה ואמר: "זו קבוצה שזכתה בדאבל, השתתפה בליגת האלופות וזכתה השנה בגביע. הפועל תל אביב היא זו שעומדת על הפרק. אין לנו שחקנים, ואנשים צריכים להתעורר. אני זועק שאנשים ישמעו את האמת: אין לנו כלום באגודה, האגודה מרוסקת".

למרות תיאור המצב הקשה, סידי לא רואה פתרונות באופק, ומסביר ש"אין ספק שצריך שיישאר בעל בית אחד. כל המאבק הוא על אגו. זה מאבק מכוער ברמות ואני פונה לכל אוהד ששומע ואיכפת לו: אל תשבו בבתים, תנסו ליצור הד ולחץ גדול כדי שהפועל תל אביב לא תתפרק".

סידי גם סיפר כי זימן את זאב זלצר כדי שיסייע בבניית מחלקת הנוער, אבל נדחה על ידי טביב. "בן אדם במעמדו אמר לי שהוא לא נתקל בשכונה כזו בחיים שלו. אמרתי לטביב שנתחיל לבנות את מחלקת הנוער, והוא אמר לי שיהיה בסדר". סידי הוסיף כי הוא בודק פתרונות אפשריים: "אני הולך לבדוק עם משפטנים כדי להגיש תלונה במשטרה. זה משהו הזוי. יש נתק מוחלט. יכול להיות שהפועל תל אביב תצטרך לעלות עם קבוצת הנוער, אבל גם זה לא בטוח".

סידי סיפר כי החליף בחזרה את כל המנעולים של המועדון, שטביב עצמו דאג להחליף קודם לכן. "צריכים להבין שהבן אדם אומר לי לא לקנות חלב ושאף אחד לא ייכנס למטבח. אתם מבינים לאן הגענו? עכשיו אני מבין מה קרה בהפועל כפר סבא ולמה הם אומרים שהקבוצה התפרקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully