וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קונטראו מתקרב לריאל מדריד

התקדמות במו"מ בין הבלאנקוס לבנפיקה קירבה את המגן הפורטוגלי. קסיאס: "גם אנחנו היינו מנצחים את היונייטד"

ריאל מדריד אמנם הודיעה על כוונתה לרשום קיץ שקט בגזרת הרכש הנוצץ, אבל נראה שראשי הבלאנקוס עדיין לא סיימו את רשימת הקניות שלהם. אחרי שכבר החתימו את נורי שאחין, חמיט אלטינטופ וחוזה קאייחון, השם החם הבא בסנטיאגו ברנבאו הוא פאביו קונטראו מבנפיקה. לפי ה"מארקה" בנפיקה דרשה תחילה 30 מיליון יורו עבור המגן, אבל העסקה צפוייה להיסגר במחיר של 22 מיליון יורו.

בנושא אחר, לריאל מדריד היה קשה מאוד לראות את ברצלונה מניפה את גביע האלופות בשבת האחרונה, אבל נראה שהשחקנים שלה עדיין לא משלימים עם הניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד בגמר. שוער הבלאנקוס, איקר קסיאס, טוען כי אם ריאל הייתה עוברת את ברצלונה בחצי גמר הצ'מפיונס, היא זו שהייתה מניפה את הגביע.

"אם ריאל הייתה משחקת בגמר ליגת האלופות, היינו גם כן מנצחים את יונייטד", פוסק קסיאס בראיון ל'ספורט'. "ידעתי שמי שתנצח בקלאסיקו בחצי הגמר היא זו שתזכה בתואר. שתי הקבוצות הן הטובות ביותר באירופה".

למרות שהקבוצה שלו סיימה רק עם גביע המלך, קסיאס מבהיר כי העונה של ריאל הייתה מצוינת. "אני מאמין שהעונה הייתה חיובית גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית", הוא הוסיף. "היו לנו הזדמנויות לזכות בשלושת התארים בסוף העונה. איבדנו את הסיכוי לזכות באליפות שבועיים לפני סיום העונה, אבל אני חושב שהייתה לנו ריצה טובה". עוד הוסיף קסיאס כי הרגע הטוב ביותר שלו העונה היה "הזכייה בגביע המלך, תואר שכל מדרידאי מתלהב לזכות בו, וזה הגיע בגמר יפה. עבורי זה היה הרגע הנהדר ביותר העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully