וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "דירק יכול לקלוע גם בלי ידיים"

חברו של כוכב דאלאס לא מוטרד מהפציעה בידו, ונוביצקי מבטיח לשחק במשחק השני בסדרת הגמר (בין ה' ל-ו', 4:00, ספ' 5)

ההפסד במשחק הראשון בגמר ה-NBA במיאמי שלח את דאלאס לפיגור 1:0 בסדרה, אבל הפציעה של דירק נוביצקי הדאיגה את אוהדי המאבס הרבה יותר. הסופרסטאר הגרמני קרע גיד בכף ידו השמאלית במהלך הרבע האחרון אך המשיך לשחק עד הסיום למרות הכאבים.

על אף שמדובר בפציעה שזמן ההחלמה הרגיל ממנה עומד על שישה שבועות, נוביצקי הבטיח לשחק במשחק השני, שייערך גם הוא במיאמי הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, שידור ישיר בספורט 5). "ננסה להדביק את האצבע באופן בו אוכל להחזיק את הכדור בצורה הכי נוחה", הסביר נוביצקי את אופן הטיפול בפציעה.

"כרגע זה לא כואב כמו שחשבתי שזה יכאב, ואני אהיה בסדר", הרגיע נוביצקי, שקולע 28.3 נקודות למשחק בפלייאוף הנוכחי. "כולם יודעים שאני אוהב ללכת שמאלה ושאני משתמש ביד הזאת הרבה. אני הולך לנסות לראות איך אני מסתגל למצב באימון לפני המשחק, אבל אני לא מודאג יותר מדי מהפציעה הזו".

מאמנו, ריק קרלייל, החמיא לגישה בה נקט נוביצקי בהתמודדות עם הפציעה: "הוא לא התלונן על הכאבים והוא לא מתכוון להתלונן עליהם. בשלב הזה של העונה אלא אם מדובר בשבר מורכב, אתה משחק עם כל פציעה שהיא". חברו ג'ייסון טרי הוסיף: "לפעמים קלעים רק מרוויחים מפציעות כאלה, כי הן עוזרות לך להיות מפוקס עוד יותר במנגנון הזריקה שלך. אני חושב שדירק יכול לקלוע גם עם עיניים עצומות ובלי ידיים אם הוא צריך, במיוחד במשחקים בסדר הגודל הזה".

גם במיאמי נדרשו לסוגיית הפציעה של נוביצקי, ולשאלה האם ינסו לחבוט בו במקום הפגוע בידו: "בשלב כלשהו מישהו יפגע לו ביד הכואבת תוך כדי המשחק, בכוונה או שלא בכוונה", אמר כריס בוש. "אנחנו שחקני כדורסל, וכולנו עוברים דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully