וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "שאקיל - השחקן הדומיננטי אי פעם"

ליגת ה-NBA בכלל ואנשי מיאמי בפרט נפרדים מהסנטר שפרש בגיל 39. וויד: "חייב לו הרבה". ריילי: "הליגה עוד תתגעגע אליו"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

עולם הכדורסל האמריקאי נפרד הלילה (רביעי) משאקיל אוניל, שהחליט לפרוש מכדורסל בגיל 39, אחרי 19 עונות צבעוניות ונהדרות ב-NBA. האינטרנט כולו הוצף ספורטאים (אבל לא רק) שהביעו את מילות הפרידה מהדיזל, ורק על פי אלפי ה'טוויטים' שהוקדשו לו ניתן ללמוד כמה אהבה ארצות הברית את הסנטר הגדול שלה, אחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק, אך גם כזה שתמיד ידע לחייך, לצחוק, ולא לקחת את עצמו או את הענף ברצינות יתקרה.

"השחקן הכי דומיננטי בתולדות המשחק. הוא היה אדם נהדר להיות לידו, כל הזמן צחוקים!", כתב לברון ג'יימס בעמוד הטוויטר שלו. "הוא אחד השחקנים הגבוהים הכי טובים בהיסטוריה. הפציעות קצת הפריעו לו בשנים האחרונות, אבל אי אפשר לקחת ממנו מה שהוא עשה בקריירה. הוא שלט בליגה", הוסיף שחקן מיאמי בהווה, ששיחק עם הקקטוס הגדול במדי קליבלנד ב-2009/2010.

חברו של ג'יימס למיאמי, דווין וויד, הוסיף: "הוא הגיע לחיים שלי ברגעים בהם הייתי צריך הדרכה. תמיד אעריך זאת, בין אם אנחנו מדברים כל יום או לא. אני חייב לו הרבה מקריירת הכדורסל שלי", אמר פלאש, שעזר לשאקיל לחגוג טבעת אליפות רביעית כשהביאו הצמד אליפות למיאמי בעונת 2005/2006.

פאט ריילי, שזכה להיות המאמן באותה עונה, פרגן גם כן: "אני די עצוב. זהו סוף של קריירה נהדרת בת 20 שנים. הליגה תתגעגע לשאק, אני בטוח שהוא יעשה משהו גדול בהמשך", אמר ורמז לכיוון אותו מרבית האנשים צופים לסנטר העבר - כניסה מהירה לעולם הטלוויזיה האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully