וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראר הוייה התפטר מאימון אסטון וילה

הצרפתי בן ה-63 עוזב בעקבות בעיות בריאותיות: "אנצל את הזמן להחלמה מלאה". מארק יוז המועמד המוביל להחליפו

אסטון וילה אישרה הערב (רביעי), כצפוי, כי המאמן ז'ראר הוייה התפטר מתפקידו בשל בעיות בריאותיות. הצרפתי שהגיע לווילה פארק סובל מבעיות לב בגללן לא ניהל את חמשת המשחקים האחרונים של העונה. ב-24 השעות האחרונות פורסמו באנגליה ידיעות על עזיבתו הצפויה שהגיעה בעקבות סדרת בדיקות שעבר. כעת, יחפש המועדון מנג'ר חדש כשמארק יוז הוא המועמד המוביל.

"אני מאוד מאוכזב שלא תהיה לי ההזדמנות לאמן את אסטון וילה בעונה הבאה", אמר הוייה. "הבריאות שלי השתפרה מאוד מאז חודש אפריל, אבל כעת אני מתכוון לנצל את החודשים הקרובים להחלמה מלאה לפני שאולי אחזור לכדורגל... התרגשתי לקבל הודעות ותגובות מאנשי כדורגל מכל העולם. אני מודה לאוהדי הווילה על הדאגה והעידוד. היה כבוד לאמן מועדון כה גדול".

הוייה בן ה-63 הגיע למועדון בחודש ספטמבר ולמרות עונה בינונית, הקבוצה הצליחה להילחץ ממאבקי התחתית לפני מחזורי הנעילה. כאמור, בחודש אפריל אושפז הוייה בשל בעיות לב ולא שב למגרשים עד תום העונה. אגב, הוייה סובל מבעיות בלב כבר שנים ארוכות וב-2001 עבר ניתוח לב.

כאמור, יוז הוא המועמד המוביל להחליפו כשווילה תיאלץ לשלם שני מיליון ליש"ט פיצויים לפולהאם בה הוא מחזיק בחוזה. גם סטיב מקלארן מועמד לתפקיד. על פי דיווחים שונים באנגליה, וילה צפויה לאבד גם את כוכביה אשלי יאנג (עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד תמורת 15 מיליון ליש"ט) וסטוארט דאונינג (ארסנל וליברפול מעוניינות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully