וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס: "רוצה קבוצה שהקהל יוכל להתגאות בה"

מחליפו של גרנט החל במלאכת השיקום של ווסטהאם: "למועדון הזה מגיע להיות בפרמיירליג, צריך ליצור מנטליות מנצחת"

אחרי משא ומתן מתמשך הוצג סוף סוף הערב (רביעי) סם אלרדייס כמאמנה החדש של ווסטהאם, והחל באופן רשמי את עבודתו במועדון אותו אמור לנהל בשנתיים הקרובות. משימתו הראשונה של 'ביג סם' תהיה לשקם את הקבוצה ולהשיבה לפרמיירליג, אחרי העונה המסויטת שעברה על הפטישים בניצוחו של אברהם גרנט. "זה כבוד להיות מאמן של ווסטהאם, מועדון עם מסורת מפוארת ואוהדים נהדרים שמגיע להם להיות בפרמיירליג. אני כבר לא יכול להתחיל את האימונים ולהחזיר את המועדון לאן שהוא צריך להיות", אמר אלרדייס.

"לא הייתי לוקח את העבודה אם לא הייתי חושב שאנחנו יכולים לשוב לפרמיירליג במהירות. יותר מזה, לא הייתי אפילו שוקל לקחת את המשרה אילולי האמנתי שיש אפשרות לבנות כאן משהו משמעותי", הוסיף המנג'ר האנגלי הקשוח, שאימן בעבר בבלקפול, בולטון, ניוקאסל ובלקבורן. בחודש הקרוב אמור אלרדייס לבנות מחדש את הסגל, משימה לא פשוטה בהתחשב במצבו הכלכלי המעורער של המועדון.

"אני מאמין שתהיה עזיבה של השחקנים המרכזיים מסיבות כלכליות ואיני יודע אם נוכל להשאיר את סקוט פארקר. נצטרך לחכות ולראות, אבל כרגע נראה שזה יהיה מאוד קשה", אמר המאמן החדש. "כך או כך, יש כאן בסיס של שחקנים צעירים ומוכשרים, עם דם של ווסטהאם, ואני יודע שאפשר לבנות סביבם קבוצה מצליחה".

לבסוף נשאל אלרדייס האם ימשיך לקיים את מורשת המועדון, שקצת הלכה לאיבוד בעונה החולפת, לפיה כדורגל התקפי הוא ערך עליון. "אני רוצה לאמן קבוצה שתנצח יותר משהיא תפסיד ותהיה בחלק העליון של הטבלה", אמר המאמן שפוטר מבלקבורן בדצמבר 2010. "אנחנו צריכים ליצור מנטליות מנצחת ולהעניק לאוהדים קבוצה שהם יהיו יכולים להיות גאים בה. באפטון פארק נמשיך לשחק את משחק המסירות שהאוהדים רוצים. ננסה לעשות את זה גם בחוץ, אך גם להיות קשוחים וגמישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully