וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "רונאלדו מתאים יותר ממסי לכדורגל האנגלי"

כוכבה של מנצ'סטר יונייטד אמנם מחמיא לכוכב הארגנטינאי, אבל מדגיש כי הוא מתקשה לראות את ברצלונה מצליחה בפרמיירליג

ווין רוני מצד אחד מפרגן ומצד שני מעט עוקץ. ארבעה ימים לאחר שראה את ברצלונה מניפה את גביע האלופות, הכוכב האנגלי של מנצ'סטר יונייטד שופע במחמאות לליאונל מסי, אבל גם מבהיר כי הוא לא רואה אותו מצליח לככב בליגה האנגלית, לו היה עושה את הצעד הזה.

"מסי הוא השחקן הטוב בעולם בכל הזמנים", אמר האנגלי בראיון לטוקספורט. "מה שראינו ממנו בשנתיים או בשלוש השנים האחרונות זה מדהים. יהיה מאוד קשה לשחזר את זה בעתיד. מסי מנצח לברצלונה את המשחקים, אבל צ'אבי ואינייסטה מכסחים ליריבים את הרגליים. אתה צריך לעבוד כל כך קשה כדי להתקרב אליהם וזה קשה יותר מכל משחק אחר. ואז מסי מחסל אותך.

"אם אתה מביא את צ'אבי ואינייסטה עם מסי לאנגליה, תהיה לו אותה השפעה כמו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל סגנון המשחק שברצלונה משחקת מתאים למסי וזה יהיה בלתי אפשרי לעשות את זה במדינה שלנו", הוסיף החלוץ האנגלי.

"הפרמיירליג היא פיזית יותר", קובע רוני. "קשה מאוד לצאת למשחקי חוץ מול סטוק ובירמינגהאם ואלה משחקים קשים. אני חושב שאם מסתכלים על רונאלדו ומסי, רונאלדו מתאים יותר לכדורגל האנגלי ממסי. הפיזיות של רונאלדו טובה והוא מתאים למשחק האנגלי. המשחק האנגלי מתבסס יותר על התקפות מתפרצות והמשחק הספרדי מתבסס יותר על החזקת כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully