וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר ברבאטוב: "אני נשאר במנצ'סטר יונייטד"

הבולגרי שלל את שמועות העזיבה, אך הודה: "ראיתי את גמר האלופות בחדר ההלבשה והרגשתי מושפל". אואן האריך חוזה

השארתו מחוץ לסגל בגמר ליגת האלופות הביאה את כלי התקשורת באנגליה להניח כי דימיטאר ברבאטוב נמצא עם רגל וחצי מחוץ למנצ'סטר יונייטד. עם זאת, הערב (רביעי), בראיון לטלוויזיה הבולגרית, הדגיש החלוץ בן ה-30 כי הוא ממש לא מתכוון לחפש קבוצה חדשה בקיץ הקרוב. "אם הייתי טיפוס שמרים ידיים לא הייתי נשאר כאן עד עכשיו. אישאר במנצ'סטר יונייטד ואילחם על האליפות ה-20 של המועדון", אישר ברבאטוב.

חלוץ נבחרת בולגריה ממש לא הסתיר את פגיעתו הגדולה מכך שנותר מחוץ לסגל של אלכס פרגוסון במשחק הגדול מול ברצלונה, לטובת מייקל אואן שישב על הספסל. "האמת היא שראיתי את גמר האלופות על טלוויזיה בחדר ההלבשה. הייתי מאוד מאוכזב. הרגשתי מושפל שאני לא חלק מהקבוצה ולא רציתי שאנשים יראו כמה עצוב הייתי".

לאחר אותו משחק טענה התקשורת האנגלית כי ברבאטוב יעזוב את השדים האדומים בחודשים הקרובים, כאשר דורטמונד, ניוקאסל וגם האקסית טוטנהאם הוזכרו בין המועמדות לקלוט אותו במקרה כזה. אך ברבאטוב כבר מסתכל קדימה. "אני עובר הלאה. כשאתה נמצא ברגעים קשים, אסור להרים ידיים. יהיו עוד משחקי גמר ונילחם על עוד תארים", אמר החלוץ.

מוקדם יותר היום הודיע גם מייקל אואן על הישארותו במועדון, וקיבל הארכת חוזה לעונה נוספת. אואן בן ה-31, שכיכב בעבר בליברפול, סיים את החוזה הנוכחי שלו החודש. מנג'ר הקבוצה אלכס פרגוסון התייחס להארכת החוזה ואמר: "לצערי אואן לא קיבל יותר מדי הזדמנויות השנה בגלל הכושר של צ'יצ'ריטו ושיתוף הפעולה שלו עם ווין רוני. אני שמח מאוד מהישארותו של אואן, בעונה הבאה הוא יקבל יותר הזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully