וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל תנסה לצרף את ניצן חנוכי

1.6.2011 / 8:57

שחקן ראשל"צ סומן על ידי סגנית האלופה, כשגם בקבוצתו ינסו להשאירו. באיזה מפעל אירופי תשחק גלבוע/גליל בעונה הבאה?

ניצן חנוכי, השחקן שזכה בתואר השחקן המשתפר בכל כלי התקשורת השונים, עשוי להשתדרג בעונה הבאה ממכבי ראשון לציון להפועל גלבוע/גליל עליון. בקבוצה מהצפון סימנו עוד במהלך העונה את הגארד-פורוורד, שרשם במהלך העונה שהסתיימה בשבוע שעבר 9.7 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ובמהלך הפלייאוף והפיינל פור שיפר את מספריו עם 11.5 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים. בראשון לציון מאוד רוצים להשאיר את השחקן לעונה נוספת, אך הצעה כספית גבוהה מגלבוע/גליל עשויה לשלוח את חנוכי בן ה-25 לתחנה שישית בקריירה שלו.

בינתיים בגלבוע/גליל המאמן ליאור ליובין המריא ליוון לצפות ביותם הלפרין בסדרת גמר הפלייאוף בין אולימפיאקוס לפנאתנייקוס. בקבוצה יחכו עד ליום שני כדי לדעת כיצד לבנות את הסגל, כשבמידה ובמנהלת הליגה יוחלט על מבנה של ארבעה זרים לעונה הבאה, יצרפו בקבוצה שני זרים חדשים לאחר שקורטני פלס כבר חתם על חוזה חדש ועם מרקו קילינגסוורת' צפויה גלבוע לסכם בימים הקרובים.

אחת השאלות שנשארו פתוחות לקראת העונה הבאה היא זהות המפעל האירופי בה תפתח הקבוצה את העונה. בעונה שעברה שיחקה גלבוע/גליל במוקדמות היורוליג, שהורחבו לשלושה סיבובים, ובמידה והשנה לא יחול שינוי והמפעל ישאר במבנה דומה, עשויה מנהלת הליגה לבקש מיול"ב לאפשר לקבוצה לשחק במפעל בשנית, בשל היותה סגנית האלופה. בכל מקרה, במידה ולא יתאפשר לקבוצה לשחק במוקדמות היורוליג, תפתח גלבוע/גליל את העונה ביורוקאפ, כשבקבוצה מתעקשים שהשנה לא ישחקו במפעל במידה ולא יתאפשר להם לארח את משחקי הבית בגן נר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully