וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "ברור שככה אנחנו צריכים לשחק"

כוכבה של מיאמי היט שיבח את המשחק ההגנתי של קבוצתו, וגם את לברון ג'יימס. עוד צרות לדאלאס: נוביצקי קרע גיד בכף היד

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

זה ללא ספק היה אחד הערבים הגדולים ביותר העונה של דווין וויד, שחזר מפציעה והוביל את מיאמי לניצחון 84:92 על דאלאס ויתרון 0:1 בסדרת הגמר. וויד סיים את המשחק עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ואמר בסיום: "פשוט הייתי אגרסיבי, ברור לנו שככה אנחנו צריכים לשחק. מבחינת כמות הנקודות השארנו אותם איפה שרצינו שהם יהיו. הם לא הצליחו לקלוע מולנו יותר מדי ובהתקפה פשוט הוצאנו לפועל את המהלכים שלנו.

"לאחרונה, זו הדרך שבה אנחנו מנצחים משחקים וצריך להישאר איתה. אסור לנו להיות מתוסכלים אם הכדור לא נכנס, ישנן דרכים אחרות לשלוט במשחק, וזה מה שהצלחנו לעשות הערב. אני חושב שבמחצית השניה עשינו עבודה נהדרת בריבאונד, ובלהגביל את הזריקות של דאלאס". על הקושי של דאלאס לעצור אותו ואת לברון ג'יימס ביחד אמר וויד: "אנחנו שני פליימייקרים, זה לא רק שאנחנו יכולים לקחת זריקות בעצמנו. אנחנו יכולים לעשות את זה גם עבור החברים שלנו לקבוצה. היום זה היה ניצחון קבוצתי".

לברון ג'יימס הוסיף: "ההרגשה מצויינת כי זו הפעם הראשונה שבה שיחקנו כקבוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה, כרגע רשום בספרים ניצחון אחד. אנחנו מתרגשים מהניצחון הזה אבל מחכים בקוצר רוח למשחק השני כדי לראות איך אנחנו יכולים להיות אפילו טובים יותר".

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה הוסיף: "אני מקווה שהיכולת של וויד במחצית השניה תתן לו משהו לקראת ההמשך. זה היה רק משחק אחד וכבר שכחנו אותו, עכשיו אנחנו מתכוננים למשחק הבא".

לא פחות מההפסד במשחק הראשון, בדאלאס מודאגים ממצבו של דירק נוביצקי, שקרע גיד באחת מאצבעות כף ידו השמאלית. קשה להאמין שהכוכב הגרמני של הקבוצה, שקלע 27 נקודות במשחק במיאמי, יחמיץ את המשחק הבא. מצד שני, הפציעה החדשה תאלץ אותו לשחק עם סד, שמן הסתם יקשה על הקליעה שלו. מאמן המאבריקס ריק קרלייל סיכם את המשחק והתייחס לאובדן היתרון של קבוצתו ברבע השלישי: "ברגעים הקריטיים איבדנו שליטה במשחק. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים כדי לנצח את מיאמי, שהיא קבוצת הגנה מצויינת. אנחנו נהיה יותר טובים, אני בטוח בזה, היו לנו כמה זריקות שבדרך כלל נכנסות ולא נכנסו. זו סדרה ארוכה, ואנחנו נתאים את עצמנו".

דירק נוביצקי הוסיף: "אנחנו קבוצה מנוסה. אסור לנו להיות מתוסכלים מההפסד הזה, אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ביום חמישי ולהיות חזקים יותר. בתור הקבוצה שמשחקת בחוץ, אנחנו נהיה מרוצים מאוד במקרה של שוויון ותהיה לנו הזדמנות לעשות את זה ביום חמישי. אנחנו בטח לא רוצים להיות בפיגור 2-0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully