וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "אני מתכוון להישאר, אבל אני לא יכול לבד"

סנטר אורלנדו ניסה להרגיע את האוהדים: "מעולם לא חשבתי לעזוב, אבל אני צריך את הצוות המסייע הנכון ואת העיר מאחוריי"

בזמן שבמיאמי מתכוננים בחגיגיות לפתיחת סדרת גמר ה-NBA, בצד השני של פלורידה המצב גובל בייאוש. אוהדי אורלנדו כבר השלימו עם עזיבתו הקרובה של דוויט הווארד, שיוכל להשתחרר מחוזהו במג'יק בסיום העונה הבאה, וכבר הוזכר כמטרת הרכש הבאה של הלייקרס, הבולס וקבוצות נוספות.

אבל למרות ההדחה המביכה של אורלנדו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, סופרמן ניסה להרגיע את אוהדי המג'יק בראיון ל-"אורלנדו סנטינל" והצהיר: "נכון לעכשיו אני שחקן של המג'יק ואני מתכוון להישאר כאן. מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב, ואף פעם לא חשבתי על עזיבה".

על החשש של הקהל המקומי משחזור הנטישה של שאקיל אוניל ללוס אנג'לס לפני 15 שנה אמר הווארד: "אני לא מנסה ללכת בעקבות מישהו כמו שאק או מישהו אחר. אני רוצה להתחיל בדרך משלי ושאנשים יילכו בדרך הזו, שתהיה כאן באורלנדו".

אך עם זאת הדגיש הווארד, שבעונתו השביעית במדי אורלנדו רשם העונה 22.9 נקודות ו-14.1 ריבאונדים למשחק וזכה שוב בתואר שחקן ההגנה של העונה: "אבל אני לא יכול לעשות את זה לבד. אני לא רק צריך את הצוות המסייע הנכון לידי, אלא גם את העיר מאחוריי. זאת הדרך היחידה שהעסק הזה יוכל להצליח. ביחד אנחנו יכולים להפוך את המקום הזה משוק קטן לשוק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully