וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח נשארה בלאומית אחרי 1:1 עם קביליו יפו

הסגולים השלימו 2:3 בסיכום משחקי המבחן מול נציגת ליגה א' והצליחו לשרוד בליגת המשנה. יפו נעצרת אחרי שתי עליות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עונה קשה עם לא מעט דפיקות לב במהלכה, שחקני ואוהדי הכח עמידר רמת גן יכולים לנשום הערב (שלישי) לרווחה. הסגולים, שסיימו במקום ה-14 בליגה הלאומית, נפרדו ב-1:1 ממכבי קביליו יפו שדורגה רביעית בליגה א' דרום, השלימו 2:3 בסיכום משחקי המבחן ונשארו בליגה הלאומית. אוהדי יפו, שהיוו רוב בין 1,500 הצופים באצטדיון וינטר, ראו את קבוצתם כושלת בניסיון להשלים עלייה שלישית תוך שלוש שנים. אולי בעונה הבאה.

כמו במשחק הראשון בחולון, בו ניצחה הכח 1:2, הבדלי הרמות ניכרו בעיקר בדקות הפתיחה. הקבוצה של מאיר סומך נזקקה לשתי דקות בלבד כדי לעלות ליתרון, כשעומר רפס בעט חזק לרשת העליונה אחרי טעויות בהגנה היפואית. האורחים התקשו לייצר מצבים במחצית הראשונה, כשמן העבר השני יוגב בן סימון פספס הזדמנות לסגור עניין בדקה ה-41 כשהחטיא מהנקודה הלבנה.

במחצית השנייה הגיעה יפו למצבים טובים בעוד הכח בעיקר חיכתה לשריקה, אך הצליחה רק להשוות בתוספת הזמן עם נגיחה מוצלחת של מוחמד חטארי. הכח עמידר רמת גן תהיה בליגה הלאומית גם בעונה הבאה, מכבי קביליו יפו תוצב פעם נוספת כאחת הפייבוריטיות לעלות מליגה א'.

"אני מאוכזב מהמשחק, אבל בגדול עמדנו במשימה ונשארנו בליגה", אמר בסיום מאיר סומך, מאמן הכח עמידר רמת גן. "סבלנו מהרבה חוסר מזל בתחילת העונה, אבל זה לא משנה. מגיע לנו להישאר בליגה. אני מפרגן ליפו, הייתי רוצה לראות אותם בלאומית, אבל לא על חשבון הכח".

עומר רפס שחקן הכח עמידר רמת גן. ברני ארדוב
לא חיכה יותר מדי זמן כדי לכבוש. עומר רפס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

כמו במשחק הראשון, גם הפעם הפתיחה הייתה כל כולה של הכח עמידר רמת גן. כבר בדקה השנייה התקשתה הגנת קביליו יפו מול הגבהה של עודד אמיתי. יניב סבג הרחיק רע והכדור הגיע בסופו של דבר לעומר רפס שירה לרשת הגבוהה. 0:1 מהיר להכח, שמוליכה 1:3 בסיכום שני המפגשים.

יפו החלה להתעורר אחרי 20 דקות רדומות, אבל אלכס מרטינוביץ' היה עירני ובדקה ה-27 עצר כדור חופשי של יאיר כהן צדק. הקשר האורח המשיך לסכן את השער, כשחמש דקות לאחר מכן הפציץ מ-25 מטרים מעט מעל המשקוף. מן העבר השני, רפס הגבוה נגח לרשת בדקה ה-37, אך השער נפסל בטענת נבדל. בחלוף שלוש דקות רפס הגביה מימין לשמאל, טל שמעיה ניסה לנגוח למרכז הרחבה והכדור פגע בידו של סולי צמח. השופט זיו אדלר הצביע על הנקודה הלבנה, אבל יוגב בן סימון בעט ברשלנות את הפנדל החוצה. 0:1 להכח במחצית.

שתי הקבוצות לא ערכו חילופים בהפסקה, כשיפו ניסתה פעמיים לכבוש באמצעות מוחמד חטארי, שלא מצא את המסגרת. בדקה ה-61 עדי בויטר תפס אוויר, אבל למזלו גיא שוסט הקדים את שמעיה ומנע שער שני מהכח, שמיד לאחר מכן הכניסה למגרש את ראובן עובד. בדקה ה-71 הגיעה יפו למצב הטוב ביותר שלה במשחק, אבל מרטינוביץ' עצר מצוין את הניסיון של עידן דוד באחד על אחד. שתי דקות לאחר מכן ליעד ברקוביץ' הגיע מהקו האחורי והחטיא במעט את המסגרת. יפו הצליחה לפחות להימנע מהפסד שני בסופו של דבר, כשדוד הגביה וחטארי נגח פנימה מקרוב בדקה הרביעית של תוספת הזמן. 1:1, הכח שורדת בלאומית.

אורן יחזקאל שחקן מכבי קביליו יפו בסיום משחקי המבחן. ברני ארדוב
הסיפור נגמר. אורן יחזקאל עם שריקת הסיום של זיו אדלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully