וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "אני מעדיף לאמן קבוצה מאשר נבחרת"

ההולנדי שמדריך את טורקיה מתחיל לפזול לצ'לסי? בראיון שנערך עימו הוא הוסיף: "אף פעם לא אמרתי שאמשיך לעבוד כאן"

חוס הידינק כבר הספיק לדחות ממש לא מזמן את הדיווחים על האפשרות שישוב לצ'לסי, אותה אימן במשך חמישה חודשים במקביל לתפקידו כמאמן נבחרת רוסיה. כיום המאמן ההולנדי מדריך את נבחרת טורקיה, אבל יותר מרומז כי יש אפשרות שהוא ישוב לאמן את הבלוז ולהחליף בתפקיד את קרלו אנצ'לוטי.

בראיון שנערך עימו בטורקיה, הידינק הסביר כי הוא מעדיף לאמן קבוצה מאשר נבחרת בגלל הקצב השונה בין שני סוגי התפקידים. "אני מרגיש שיש לי מרץ, כך שאימון קבוצה זה משהו שאני מעדיף. זה מה שאני אוהב, לעבוד בכל יום. אני מרגיש שאני צריך לעשות יותר. אימנתי באוסטרליה ובפ.ס.וו באותו זמן, ואימנתי גם את רוסיה וצ'לסי יחד, והייתי שמח מאוד. נראה מה יקרה עם טורקיה".

הידינק יפגוש עם טורקיה את בלגיה בסוף השבוע הבא, כאשר הנבחרת אותה הוא מדריך נמצאת במקום השלישי בבית א', עם נקודה אחת פחות מבלגיה ושש נקודות פחות מגרמניה המוליכה. הפסד שלו ביום שישי הבא יפגום באופן משמעותי בסיכויי הנבחרת להמשיך ליורו, כאשר בטורקיה מדווחים כי הידינק עשוי לקבל הודעה על סיום תפקידו אם הנבחרת לא תצליח להעפיל.

"אין עדיין שום הצעה רשמית, אבל אני לא יכול להבטיח דבר", הוסיף הידינק. "לא שיתפתי את יושב ראש ההתאחדות עוד לגבי מה שאני חושב, אבל הוא אדם אינטליגנט. אני בטוח שהוא יעקוב אחרי התקשורת העולמית. אף פעם לא אמרתי לאף אחד שאני אמשיך לעבוד כאן. הנבחרת ממוקדת בי, ואני אשפיע באופן שלילי על הנבחרת אם אני אשיב לספקולציות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully