וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספונסריות אדידס וקוקה קולה: "מצב פיפ"א מדאיג"

נותנות החסות של המונדיאל והכדורגל העולמי לא קנו את המסר המרגיע מפיפ"א. באוסטרליה השוו את ספ בלאטר למונטי פייטון

שתיים מהספונסריות הכי ותיקות וגדולות של פיפ"א ושל הכדורגל העולמי, קוקה קולה ואדידס, הגבירו את הלחץ על ספ בלאטר. אומנם נשיא פיפ"א התעקש אתמול (שני) במסיבת עיתונאים כי "אין משבר בכדורגל", אבל מתברר שלא כולם קונים את הטענות.

"הדברים האלה מאוד מדאיגים, והם רעים מאוד לספורט", נמסר מקוקה קולה, שמשמשת כנותנת החסות של המונדיאל כבר עשרות שנים. "המחלוקות האלה פוגעות בכדורגל", מסרו באדידס.

כידוע, בימים האחרונים פיפ"א רועשת. שני הסגנים של הנשיא בלאטר, ג'ק וורנר ומוחמד בין חמאם, הושעו מתפקידם בזמן שנערכת נגדם חקירה של ועדת האתיקה. בנוסף, בין חמאם פרש מהמירוץ לנשיאות, בלאטר נותר המועמד היחיד והוא צפוי להמשיך בתפקיד לקדנציה רביעית ברציפות.

אבל הפרשה הכי חמורה היא דברים שאמר מזכ"ל פיפ"א ג'רום ואלצ'ק, שאישר שרמז בעבר לוורנר ש"קטאר קנתה בכסף את אירוח מונדיאל 2022".

"ההאשמות שמועלות הן מדאיגות מאוד ורעות לספורט", אמר דובר קוקה קולה, "אנחנו מצפים שפיפ"א תצליח לפתור את המצב הזה בדרך מכובדת, וכמה שיותר מהר". דובר אדידס מסר כי "הטון השלילי בתקשורת סביב פיפ"א לאחרונה הוא לא טוב לכדורגל, ובוודאי שלא לארגון". הספונסריות לא טענו כי יפסיקו את שיתוף הפעולה עם פיפ"א, אבל אולי כסף זו השפה שבלאטר מבין בה.

סנאטור אוסטרלי השווה הבוקר את ספ בלאטר ל"אביר השחור" של מונטי פייטון, זה שדרש להמשיך להילחם גם לאחר שקטעו לו את הידיים ואת הרגליים. "זה לא סתם פצע", אמר האוסטרלי, "פיפ"א מדממת".

אוסטרליה, כזכור, הפסידה לקטאר במכרז לאירוח מונדיאל 2022. "אנחנו אוהבים לנצח, אבל לא אכפת לנו להפסיד כל עוד המשחק הוגן", אמר הסנאטור האוסטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully