וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוונסי סיטי עלתה לפרמיירליג

הוולשים ניצחו את רדינג בגמר הפלייאוף 2:4 וישחקו בעונה הבאה בליגה הבכירה, בפעם הראשונה אחרי 28 שנה

איצטדיון וומבלי התמלא היום (שני) באוהדים בפעם האחרונה העונה, לכבוד גמר הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג בין סוונסי סיטי לרדינג. המשחק, שלשתי הקבוצות היה לא פחות חשוב מגמר ליגת האלופות שהתקיים רק יומיים קודם לכן באותו איצטדיון, היה שווה לקבוצה המנצחת סכום של כ-90 מיליון ליש"ט, הכסף אותו היא תרוויח בעונה הבאה בפרמיירליג. מי שחגגה בתום הערב היא סוונסי סיטי, שניצחה 2:4 והבטיחה עלייה לפרמיירליג לראשונה מאז 1983.

המשחק התחיל כשהקבוצות פחות או יותר מאוזנות, אך רדינג תוקפת מעט יותר. בדקה ה-22, לפני שהגיעה להזדמנות אחת להבקיע שער, הופל שחקן ה"סוואנס" נתן דייר על ידי זוראב חיזאנישווילי ברחבה, ואת הפנדל לסוונסי כבש סקוט סינקלייר. 36 שניות אחרי שהוא כבש את הפנדל, סינקלייר הבקיע גם את השני לזכות סוונסי. בדקה ה-39 הבקיע ג'יימס דובי את השלישי לזכות הוולשים, וקבע גם את תוצאת המחצית.

מעט לפני פתיחת המחצית השנייה, הורחקו ג'יי טאב ונייג'ל גיבס, שחקן ספסל של רדינג ועוזר המאמן שלה בהתאמה, על משהו שהם אמרו לשופטים. אבל כנראה שרדינג עלו עם אנרגיות אחרות למחצית השנייה, ובדקה ה-49 נגח האנט פנימה אחרי קרן שהגביה מקאנוף משמאל. 8 דקות אחר כך, עוד קרן משמאל, עוד הגבהה משמאל של מקאנוף והפעם מילס היה זה שנגח פנימה, קבע 2:3 והצית תקווה חדשה עבור רדינג. היו עוד הזדמויות טובות לשני הצדדים, אך בדקה ה-79 ביצע אנדי גריפין עבירה על פאביו בוריני ברחבה, וסינקלייר בעט את הפנדל השני לזכות סוונסי ואת השער השלישי שלו, וסגר סופית את זהותה של העולה ואת תוצאת המשחק 2:4.

סוונסי, שסיימה את עונה במקום השלישי בליגת המשנה, חוזרת בפעם הראשונה לליגה העליונה באנגליה מאז 1983, וזו תהיה הפעם הראשונה שקובצה מוויילס תשחק בפרמיירליג, מאז שהליגה נוסדה בשנת 1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully