וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז סארספילד איבדה נקודות קריטיות

מוליכת הקלאוסורה נוצחה 2:1 בחוץ על ידי טיגרה, גודוי קרוז יכולה לסגור את הפער בצמרת. בוקה ניצחה, רק 0:0 לריבר

המחזור ה-16 בטורניר הקלאוסורה עוד לא הסתיים, אבל הכותרת הגדולה ממנו הגיעה מההפסד של ולז סארספילד שאיבדה נקודות קריטיות בחוץ לאחר הפסד 2:1 לטיגרה. מי שתוכל לסגור את פער שלוש הנקודות היא השנייה בטבלה, גודוי קרוז, שתארח הערב (שני) את חימנסיה לה פלאטה. לאנוס תארח במשחק חם את הוראקן ותוכל גם היא לסגור כמעט את כל ההפרש שלה מוולז שעומד כרגע על ארבע נקודות.

טיגרה - ולז סארספילד 2:1

הקבוצה הנהדרת של ריקרדו גארקה רוצה לעשות היסטוריה ולזכות בתואר אליפות ובגביע הליברטדורס במקביל, אלא שהיא חוותה תקר בגלגליה כאשר נוצחה במשחק החוץ שלה. דניס סטראקולורסי העלה את המארחים ליתרון אחרי 26 דקות. ולז הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-63 משער של ריקרדו אלברז, שהחזיק מעמד שתי דקות בלבד אז כבש גסטון דיאז את שער הניצחון לטיגרה.

בוקה ג'וניורס - ניואל'ס אולד בויס 0:1

הקבוצה של חוליו פלסיוני ממשיכה לשפר עמדות, כאשר ניצחה בבומבונרה משער של מרטין פאלרמו אחרי 50 דקות של משחק. לאור הניצחון עקפה בוקה את היריבה הכי גדולה שלה ריבר בטבלה, כשעלתה למקום השביעי. ניואל'ס, מצידה, ממשיכה את העונה הגרועה שלה כאשר היא עם הפסד מספר 11 העונה ורק עם 11 נקודות.

סן לורנצו - ארסנאל 1:1

הקבוצה האורחת עלתה ליתרון אחרי 19 דקות משער של אדריאן גונזאלס, חואן מנואל סלגיירו דאג לחלק את הנקודות עם שער ארבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה.

ראסינג קלוב - באנפילד 3:1

פאקונדו פאריירה (19) וגוסטבו טולדו (29) העלו את האורחים ליתרון מהיר, שהימם את לה אקדמיה. גם השער המצמק של המארחת הגיע מרגליו של שחקן האורחים, מאורו דוס סנטוס (72) שכבש שער עצמי, אלא מקסימיליאנו בוסטוס קבע את תוצאת המשחק שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק.

תוצאות נוספות:

אול בויס - קילמס 0:1
אגוסטין טוראסה (89)

אולימפו - ריבר פלייט 0:0

אסטודיאנטס - אינדפנדיינטה 2:0
ליאנול גלאנו (45), לוקאס ויז'פאנז (76).

קולון - ארחנטינוס ג'וניורס 2:1
לקולון: איבן מורנו ופביאנסי (73), לארחנטינוס: ניקולאס בלנדי (21), פרנקו נייל (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully