וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "נהדר לסיים את העונה עם חיוך"

אינטר זכתה בגביע האיטלקי, המאמן פלט אנחת רווחה. אטו: "חייבים להצדיע לאוהדי פאלרמו". רוסי בכה: "הגיע לנו יותר"

אחרי עונה לא קלה בה איבדו שניים משלושת התארים החשובים ביותר, סיימה אמש (ראשון) אינטר את העונה שלה עם תואר. הנראזורי ניצחו 1:3 את פאלרמו בגמר הגביע האיטלקי שנערך באולימפיקו ברומא והניפו גביע שביעי בהיסטוריה של המועדון ממילאנו, שהיה התואר הראשון למאמן שהגיע לקבוצה במהלך העונה, לאונרדו. מי שנתנו את הטון בעיקר במהלך המשחק היו אוהדי פאלרמו, כאשר ההערכות דיברו על כך שכ-50 אלף מתוכם עשו את הדרך מהאי הסיצילאני אל עבר בירת איטליה.

לאונרדו מאמן אינטר עם הגביע האיטלקי. רויטרס
תואר לשם החיוך. לאונרדו עם הגביע/רויטרס

לאונרדו מתהדר בתארים לא לו

"זה משביע רצון", אמר לאונרדו אחרי המשחק, "בגלל שזו הייתה עונה קשה שכללה לא מעט שינויים. זה נהדר לסיים את העונה עם חיוך. באופן אישי, זו הייתה עונה מיוחדת עבורי, כך שזה נהדר. אוהדי פאלרמו היו נהדרים וגדשו את יציעי האצטדיון, אבל להניף את הגיע בסיום הייתה ההרגשה הטובה ביותר.

לאונרדו גם הביט אל עבר העתיד: "כעת, כדי לעשות צעד משמעותי קדימה, אנחנו חייבים להעלות את האיכות שלנו ולהחזיר את הרעב לנצח. זה היה קשה נגד פאלרמו, אבל ללא הנחישות והרצון שהפגנו, לא היינו עושים את זה. בכל זאת, אנחנו מסיימים את העונה עם שלושה תארים, ולא הרבה קבוצות יכולות להתגאות בתוצאות כאלה".

מי שעוד חגג, כמובן, את הזכיה הוא סמואל אטו, שכבש צמד כדי להוליך את אינטר לזכיה. "כדורגל זה שמחה", אמר החלוץ הקמרוני. "אוהדי פאלרמו עשו כברת דרך ארוכה עד לכאן, ואנחנו חייבים להצדיע להם".

אטו אף התייחס לשמועות לפיהן הוא עתיד לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, וניסה להזים אותן כאשר אמר: "שוחחתי עם הנשיא מאסימו מוראטי. העובדה היא שאני נשאר באינטר. אין שום דבר אחר לומר".

רוסי: בקרוב נחליט אם אשאר

מי שהיו כמובן מאוד עצובים מההפסד הם אנשי פאלרמו, שהגיעו עד הבאר אבל לא הצליחו לשאוב מים מתוכה. המאמן דליו רוסי, לו זה היה כנראה המשחק האחרון במועדון מסיציליה, בכה לאחר ההפסד המאכזב בגמר.

בסיום הוא אמר: "מדוע בכיתי? רציתי כל כך להעניק לאוהדי פאלרמו מתנה גדולה. הופעה נהדרת שלנו לא הספיקה, הקבוצה המנוסה יותר ניצחה וזכתה בגביע. לאוהדים שלנו הגיע גביע, הם תמיד עמדו לצידנו ותמכו בנו, גם בזמנים הקשים".

רוסי התייחס להמשך דרכו בקבוצה הוורודה: "אני חייב לשוחח עם ראשי המועדון בענין זה, ואז נעריך וננתח את המצב העומד בפנינו. נראה מה הכי טוב לי לנשיא ולמועדון. בזמן הקרוב אשב עם הנשיא מאוריציו זאמפריני ונדבר על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully