וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זכתה בגביע האיטלקי עם 1:3 על פאלרמו

אחרי הטרבל אשתקד, הסתפקו הנראזורי בתואר אחד בזכות צמד של סמואל אטו ושער נוסף של מיליטו. תואר ראשון ללאונרדו

שנה אחרי שהשלימה טרבל בלתי נשכח תחת ז'וזה מוריניו, הניפה הערב (ראשון) אינטר את הגביע האיטלקי אחרי שגברה 1:3 על פאלרמו. הנראזורי חתמו עונה קשה ונטולת תארים, שכללה את איבוד האליפות למילאן והדחה כואבת ברבע גמר ליגת האלופות, עם שמחה קטנה באולימפיקו ברומא, והעניקו ללאונרדו תואר ראשון כמאמן.

הסיציליאנים חלמו על זכייה היסטורית בגביע אחרי שהפסידו פעמיים בגמר אי שם בשנות השבעים (1974 ו-1979), אבל החמיצו שורה של הזדמנויות לעקוץ את המילאנזים. ווסלי סניידר, שהיה בספק למשחק, סידר לסמואל אטו את הראשון שלו בדקה ה-26.

פאלרמו לחצה כדי להשיג את השוויון עוד לפני הירידה להפסקה, ופבריציו מיקולי שעלה כמחליף סחט הדיפה נהדר מז'וליו סזאר בדקה ה-60. כריסטיאן קיבו חילץ עוד כדור גדול מרגליו של חאבייר פאסטורה כעבור חמש דקות, וסמואל אטו העניש את הוורודים על ההחמצות בדקה ה-76 עם עוד שער אופייני אחרי עוד כדור עומק גדול של סניידר.

בדקה ה-88 החזיר אזיקאל מוניוז את התקווה לאוהדי פאלרמו עם שער מצמק, אבל כעבור דקה הארגנטינאי ראה כרטיס צהוב שני והורחק, והמחליף דייגו מיליטו חתם את התוצאה בבעיטה מדויקת מקרוב אחרי הכנה מרשימה של גוראן פאנדב, שעלה גם הוא מהספסל, בדרך לגביע השביעי בהיסטוריה של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully