וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוונסי - רדינג: קרב על 90 מיליון ליש"ט

שתי הקבוצות תנסנה לזכות בכרטיס לפרמיירליג בוומבלי (ב', 17:00, ספ'2). הוולשים רוצים נציגה בליגה אחרי 28 שנים

פחות מ-48 שעות אחרי ששחקני ברצלונה כיכבו על כר הדשא בוומבלי וזכו בליגת האלופות על חשבון מנצ'סטר יונייטד, יפגשו מחר (שני, 17:00, ספורט2) שני מועדונים צנועים הרבה יותר, סוונסי ורדינג, בניסיון לזכות בפרס בשווי 90 מיליון ליש"ט - כרטיס לפרמיירליג. סוונסי, שסיימה את הליגה במקום השלישי ועברה בפלייאוף את נוטינגהאם פורסט, רוצה לחזור לליגה הבכירה אחרי 28 שנים, כאשר מאז 1983 לא הייתה קבוצה וולשית בין הגדולות של אנגליה. לעומתה, רדינג סיימה חמישית את העונה ודילגה בחצי גמר הפלייאוף מעל קרדיף של דקל קינן, בתקווה לשוב לפרמיירליג אחרי שלוש שנים בליגת המשנה.

את מירב תשומת הלב ימשוך המאמן המצליח של סוונסי, ברנדן רוג'רס, שפוטר מרדינג ב-2009 אחרי חצי שנה בתפקיד ולפני כן עבד במחלקת הנוער של המועדון. "אני אגיד לשחקנים שלי עד כמה אני גאה בהם עוד לפני המשחק, ואז נעלה על הדשא בוומבלי וננסה לנצל את ההזדמנות שנפלה לנו. זהו רגע שלא יחזור". סוונסי ניצחה 0:1 בשני המפגשים בין הקבוצות העונה, אבל תחסר את ניל טיילור המורחק. סקוט סינקלייר המוכשר ינסה להוביל את הקבוצה להישג יחד עם סטיבן דובי הסקוטי.

הקבוצה של בריאן מקדרמוט הפסידה בדרכה לוומבלי רק משחק אחד מ-18 האחרונים, כולל בצמד המפגשים הגורליים מול קרדיף. כעת מצפה לה עימות עם וולשית נוספת, אבל מקדרמוט טוען כי מדובר במפגש בין חברים. "אני מסתדר מצוין עם רוג'רס, עבדנו יחד והוא עושה עבודה פנטסטית בסוונסי. שתי הקבוצות מכירות זו את זו, עכשיו זה תלוי בשחקנים. ניצחנו כבר במשחקי גביע את ליברפול, אברטון וגם ווסט ברומיץ'. זה ניסיון שאפשר להסתמך עליו", אמר המאמן שיבנה על השערים של שיין לונג ונואל האנט וכמובן על המגן איאן הארט, אחד המצטיינים בליגת המשנה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully