וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עלתה ל-0:2 בחצי גמר הפלייאוף, ריאל הפסידה

הקטלאנים ניצחו 62:78 את ויטוריה והם קרובים לגמר. בילבאו הפתיעה את ריאל מדריד עם 66:71 והשוותה את הסדרה ל-1:1

אחרי הניצחון היפה של קבוצת הכדורגל בוומבלי, עלתה קבוצת הכדורסל של ברצלונה ליתרון 0:2 על קאחה לבורל ויטוריה בסדרת חצי הגמר של הפלייאוף של הליגה הספרדית, אחרי שניצחה היום (ראשון) את המשחק השני בתוצאה 62:78. הבלאוגרנה צריכים עוד ניצחון אחד כדי להגיע לגמר הפלייאוף שנה חמישית ברציפות. הסדרה חוזרת עכשיו לויטוריה לשני משחקים, ומשחק חמישי, במידה וברצלונה תפסיד פעמיים, ייערך בבירת קטאלוניה. אחרי שאת הרבע הראשון סיימה ויטוריה ביתרון נקודה (18:19), נכנסה ההגנה של ברצלונה למשחק ואת הרבע השני סיימו האורחים עם 10 בלבד.

יאקה לקוביץ' וויקטור סאדה היו המצטיינים בשורותיה של ברצלונה, והשניים סיימו עם 8 ו-11 נקודות בהתאמה. ברצלונה הצליחה לשמור היטב את ה-MVP של הליגה, פרננדו סן אמטריו, שסיים עם 14 נקודות. מי שבכל זאת החזיק את ויטוריה במשחק היה מירזה טלטוביץ' (10 נקודות), אך גם הוא לא יכל לברצלונה, שניצחה את הרבע האחרון בתוצאה של 15:25.

ובעוד ברצלונה משייטת אל עבר הגמר, הרי שלריאל מדריד זה כבר הולך הרבה יותר קשה. הבלאנקוס שהוליכו 0:1 על בילבאו חיפשו גם הם להתקרב אל הגמר, אבל בילבאו הפתיעה את קבוצתו של מולין, ניצחה 66:71, ופתחה מחדש את הסדרה. ריאל כלל לא הגיעה למחצית הראשונה, אותה סיימה עם 25 נקודות בלבד, מה שאיפשר למארחים להוביל ב-19 הפרש אחרי שני רבעים.

אלא שאז הגיע הרבע השלישי, ודווקא בילבאו היתה זו שנתקעה. האורחים קלעו 6 נקודות בלבד ברבע השלישי והחזירו את יריבתם למשחק, אבל רבע אחרון משופר של המארחים העניק להם את הניצחון. ארון ג'קסון ואלכס מומברו קלעו 13 נקודות כל אחד למנצחים, בעוד סרחיו יול קלע 20 לריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully