וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי צפוי לסכם על המשך דרכו במ.כ. הבקעה

29.5.2011 / 16:45

המאמן יסגור בימים הקרובים לעונה נוספת, כשיחד איתו צפויים להמשיך עוד שישה שחקנים, ביניהם הזרים דילייני וברדפורד

מ.כ. הבקעה, העולה החדשה לליגת העל, תתחיל השבוע באופן רשמי את הכנותיה לקראת העונה הבאה כשהיו"ר מוטי אמסלם צפוי לסגור באופן סופי את תנאיו של המאמן אבי אשכנזי. בימים האחרונים נפוצו שמועות כי אשכנזי מחכה להצעה ממכבי חיפה, שטרם מינתה מאמן לקראת העונה הבאה, אך בבקעה מעריכים כי המאמן יעדיף להשאר לעונה נוספת במועדון אליו הגיע במהלך העונה הנוכחית. אשכנזי נצפה במהלך משחקי הפיינל פור בשבוע שעבר משוחח ארוכות עם בעליה האמריקאים של מכבי חיפה ג'ף רוזן.

בנוסף לאשכנזי, שכאמור צפוי לסגור, צפויים להמשיך בקבוצה לא פחות משישה שחקנים לקראת העונה הבאה. הזרים פול דילייני וסטפון ברדפורד, שרשומים על העלייה יותר מכל, ימשיכו להיות העוגן של הקבוצה, ואיתם יעלו מהלאומית גם הגארדים יחזקאל סקוורר, איתי גרינבוים ונועם מטלון והפורוורד איתי לב. הרכז הותיק גיא קנטור הודיע עם סיום העונה על פרישתו ממשחק פעיל בגיל 37.

בתחום הכלכלי חתמה בשבוע שעבר חברת AVCS על המשך מתן החסות לקבוצה גם בעונה הבאה. AVCS היא חברת אינטגרציה מקצועית ודינאמית האוחזת במגוון טכנולוגיות לפרויקטים מתקדמים בתחום האודיו, וידאו קונפרנס, מערכות שליטה ובקרה, מתח נמוך, חשמל חכם ל"בתים חכמים", חדרי ישיבות ועסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully