וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ: קובי מוסא חתם לעונה נוספת

29.5.2011 / 19:52

המגן שהיה חלק ממאבקי העלייה, ישחק עם הקבוצה גם בליגת העל. בקבוצה מתלבטים בין מאיר כהן לאוהד כהן בעמדת השוער

בהפועל ראשון לציון התחילו את ההכנות לקראת העונה הבאה, וכרגע מתרכזים שם בבניית הסגל. שחקן אחד שישחק בוודאות בקבוצה בעונה הבאה הוא קובי מוסא, מגן הקבוצה, שהיה חלק חשוב בעליית ראשון לציון לליגת העל וחתם הערב (ראשון) על חוזה לעונה נוספת. מוסא, שגדל במכבי תל אביב, הגיע במהלך העונה שעברה מעירוני אשקלון, והשתלב מצויין במערכת הכתומה.

סוגייה נוספת שעומדת על הפרק היא עמדת השוער, וכרגע ממתינים בקבוצה לתשובתו של מאיר כהן, שהגיע לקבוצה בינואר וסייע לה לעלות ליגה, על ההצעה הכספית שניתנה לו. גורם בכיר בקבוצה אמר בקשר לשוער הוותיק: "למאיר כהן יש זכות ראשונים מבחינתנו, הוא קיבל את האופציה הראשונה להמשיך עונה נוספת כי יש לו זכויות רבות בעלייה שלנו". כרגע נראה כי הפערים הכספיים גדולים מדי, והוא יעדיף לחפש אופציות אחרות.

במידה ואכן המגעים מול כהן לא יצלחו, נראה שהשוער החדש של הקבוצה יהיה אוהד כהן, ששיחק בהפועל באר שבע בעונה שעברה. כהן חתום על חוזה במכבי פתח תקוה אולם הוא לא ישחק בה. ביממה הקרובה צפויות התפתחויות ובמידה וגם הוא לא יגיע, יש לקבוצה מועמדים נוספים לתפקיד.

שחקן נוסף שמוזכר כמועמד להגיע הוא הבלם גולן חרמון ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. בראשון לציון מעוניינים לחזק את מרכז ההגנה וחרמון הוא אחת האופציות המועדפות על המאמן ניסן יחזקאל. שני שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים לחיזוק הם המגן עמירן שקלים שכרטיסו שייך למכבי תל אביב וכן החלוץ עידו אקסברד ששיחק העונה בהפועל פתח תקוה.

יחזקאל המריא הלילה להונגריה, לסגור את הפרטים האחרונים בנוגע למחנה האימון שייערך כמו בשנתיים האחרונות בבודפשט. יחזקאל אף עשוי לצפות בזרים שמועמדים לחזק את הקבוצה וינצל את ההזדמנות גם לנסות ולסגור יריבות אימון למחנה, שיחל בסביבות אמצע חודש יולי.

בקבוצה מאמינים שמחר יצליחו לסכם עם החלוץ דיוויד גומז שהביע התעניינות להישאר במועדון עונה נוספת. אמש חגגו אנשי המועדון את עלייתה לליגת העל במסיבה בביתו של הבעלים רביב ספיר ובה נכחו כל אנשי הקבוצה, הנהלה, צוות מקצועי וכמובן שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully