וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד בין חמאם פרש מהמירוץ לנשיאות פיפ"א

הקטארי שנחשד בשוחד בחירות, הסביר: "בלתי אפשרי שיוטל על שמי רפש שוב ושוב". בלאטר נותר המועמד היחיד וייבחר שוב

מוחמד בין חמאם הודיע אמש (שבת) בשעת לילה מאוחרת על פרישתו מהמירוץ לנשיאות פיפ"א במה שהיה האקט האחרון בבלגן השורר במסדרונות התאחדות הכדורגל העולמית. כזכור, לפני כמה ימים החליטו בפיפ"א על חקירה מאומצת בחשד לשחיתות הכרוכה בשוחד בחירות של ארבעה בכירים בהתאחדות.

בין חמאם היה אחד מאותם ארבעה אחרי שהוא נפגש מוקדם יותר החודש עם יו"ר ההתאחדות הצפון והמרכז אמריקאית ג'ק וורנר ועלו חשדות שהוא ניסה לשחד אותו. אגב וורנר, שמו של הבכיר מטרינידד וטובאגו משתרבב דרך קבע לפרשות שחיתות שונות בשנים האחרונות.

הקטארי שמשמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל האסייתית, טען שמדובר ברדיפה פוליטית של הנשיא המכהן ספ בלאטר ואף דרש שבלאטר ייחקר בעצמו, אבל אמש כאמור פרש מהמירוץ אחרי שבועות ארוכים של מאבק מטונף בכיכובם של השניים.

בין חמאם ממשיך לעמוד בראש קבוצת בכירים שדורשים שינוי בצמרת ההתאחדות ורוצים בעזיבתו לאלתר של בלאטר, ובהצהרה הרשמית שלו הוא אמר: "לקחתי את ההחלטה לפרוש מהמירוץ לנשיאות בגלל שאני נשאר מחויב לשינויים בפיפ"א. המטרות שלי כעת הן ברורות - להמשיך את תהליך הדמוקרטיזציה בפיפ"א. אני לא יכול לאפשר לכך שיוטל על שמי רפש פעם אחר פעם רק בגלל מירוץ בין שני אנשים".

דמוקרטיה או לא דמוקרטיה, אחרי הפרישה של בין חמאם, בלאטר בעצם נותר המועמד היחיד לנשיאות והוא צפוי להמשיך לנהל את פיפ"א לאחר שהוא עושה זאת מאז 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully