וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "תהיה חגיגה בגמר הגביע"

מאמן אינטר מחפש תואר ראשון, אבל פאלרמו רוצה לעשות היסטוריה (א', 21:45, ספ'1 ו-HD). מוראטי: "מגיע לו לזכות"

עונת הכדורגל באיטליה תגיע לסיומה הרשמי מחר (ראשון, 21:45, ספורט1 וספורט1 HD), כאשר באולימפיקו ברומא תפגוש אינטר את פאלרמו בגמר הגביע, ותנסה לשמור על התואר האחרון מבין השלושה בהם זכתה בעונה שעברה. הנראזורי, שהודחו ברבע גמר ליגת האלופות וסיימו במקום השני בליגה אחרי היריבה העירונית מילאן, רוצים לזכות בגביע בפעם השביעית בתולדותיהם, בעוד פאלרמו מחפשת תואר היסטורי אחרי הפסדים בשני גמרים קודמים (1974 ו-1979).

לאונרדו, שהחליף בדצמבר את רפא בניטז ונאלץ להתמודד עם לא מעט פציעות של שחקני מפתח, רוצה תואר ראשון כמאמן ומשוכנע שהשחקנים שלו יעמדו במשימה. "הקבוצה הזו השיגה דבר ענק העונה", אמר לאונרדו. "סבלנו מסדרת פציעות, אבל הקבוצה הראתה אופי. התקשנו בחצי הגמר מול רומא, אבל בגמר תהיה חגיגה". לאונרדו יחסר את מייקון המושעה, כאשר ווסלי סניידר ואסטבן קמביאסו עדיין בספק.

הנשיא מאסימו מוראטי רוצה לסיים את העונה בטעם טוב ויודע למי מגיע לזכות. "לאונרדו הגיע אלינו בסיטואציה לא קלה והיה צריך ללמוד מהר. זו לא משימה קלה באף קבוצה, בטח שלא באינטר. הוא עשה בדיוק מה שציפיתי ואפילו יותר מזה. התואר הזה חשוב לו מאוד והאמת היא שמגיע לו לזכות בגביע. אנחנו רעבים לתואר, אבל נראה לי שפאלרמו רוצים את הגביע הרבה יותר".

פאלרמו, כאמור, תתייצב בפעם השלישית בתולדותיה במעמד הגמר, אולם הנשיא האקסצנטרי מאוריציו זמפאריני, שפיטר והחזיר את המאמן דליו רוסי בעונה בה ידעה הקבוצה לא מעט עליות ומורדות, יודע בדיוק מי הפייבוריטית. "אם נשחק כמו במשחק הקודם מול קייבו, אנחנו נפסיד בהפרש של ארבעה או חמישה שערים", טען הנשיא. "להגיע לגמר זה סיפוק גדול מבחינתנו כי נהיה בליגה האירופית. גם הפסד יהיה עבורנו כמו ניצחון, אבל אם נפתיע זה יהיה כמו זכייה באליפות".

הבלם צ'זארה בובו והקשר ארמין בצ'ינוביץ' ירצו עונש הרחקה ולא ישחקו בגמר, אבל המגן השמאלי פדריקו בלצארטי יחזור להרכב של הסיציליאנים, שבחצי הגמר הדיחו את מילאן. המשחק הזה עשוי להיות האחרון של חאבייר פסטורה, שכן הכוכב הארגנטינאי מבוקש בקבוצות בכירות רבות באירופה, ביניהן אינטר. פבריציו מיקולי, שיפתח לצידו בחוד, עשוי לעזוב אף הוא את פאלרמו, אליה אמור להצטרף ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully