וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: ניצחון 40 ברציפות לדג'וקוביץ'

המדורג 2 בעולם השלים את העבודה עם 3:6, 6:3, 3:6, 2:6 על דל פוטרו במשחק שהחל אתמול. נדאל ומארי גם הם בשמינית

אחרי ששחקנים כמו תומאס ברדיך, יורגן מלצר, מיכאיל יוז'ני, קרוליין ווזניאקי, קים קלייסטרס, סמנתה סטוסור ורבים וטובים נוספים כבר הודחו, הגיע היום (שבת) הסיבוב השלישי ברולאן גארוס עם פוטנציאל להפתעה נוספת, ועוד כזו שתכה גלים. מרטין דל פוטרו הצליח לקחת מנובאק דג'וקוביץ' מערכה אתמול, במשחק שהופסק במצב של 1:1, וקיווה להמשיך במומנטום ולשבור את הרצף המדהים של יריבו, אבל הסרבי המדורג 2 בעולם המשיך ביכולת השיא שלו, ניצח 3:6, 6:3, 3:6, 2:6 ורשם את הניצחון ה-40 ברציפות שלו. פשוט מדהים.

גם רפאל נדאל ואנדי מארי עשו את דרכם אל הסיבוב הבא. נדאל חזר להראות את אלמנט הדריסה שלו, בעוד מארי נאלץ לעבוד קשה, להתאושש מפציעה שפגעה בו במהלך המשחק, בדרך לניצחון נאה על מיכאל ברר, ומפגש עם ויקטור טרויצקי בשלב הבא. מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה ופטרה קביטובה טיילו להן לשמינית הגמר בנשים.

גברים: ההמשך הגיע

המשחק הגדול של היום הפגיש בין נובאק דג'וקוביץ' הלוהט למרטין דל פוטרו, המדורג 26 בעולם, בהתמודדות שהחלה אתמול אך הופסקה במצב של 1:1. הסרבי שדורס כל מה שנקלה בדרכו דווקא התקשה אתמול מול הארגנטינאי הלוחמני, אך נדמה שההפסקה עשתה רק טוב לדג'וקוביץ', שהגיע היום נינוח בהרבה. שבירה מוקדמת במערכה השלישית הובילה אותו לניצחון 3:6. גם במערכה הבאה הצליח הסרבי לעשות את העבודה מוקדם ולתפוס פיקוד על המערכה, והשלים את המשימה במצב של 2:4 כששבר שוב את דל פוטרו ולמעשה הכריע את ההתמודדות. בשלב הבא יפגוש הסרבי את גאסקה, שניצח במשחק שלו את בלוצ'י הברזילאי.

לפני כן רפאל נדאל הצליח להעביר היום אחר צהריים יחסית קליל, כשהביס את יריבו שעלה מהמקודמות, אנטוניו ואיץ' הקרואטי, 1:6, 3:6, 0:6. נדאל, המדורג ראשון בעולם, עבד קשה עד עכשיו בטורניר לאחר שנזקק לחמש מערכות בסיבוב הראשון מול ג'ון איזנר והתקשה גם מול פאבלו אנדוחאר בסיבוב השני. השור ממאיורקה, שחולם על תואר שישי בשבע השנים האחרונות על החימר הפאריסאי, קרטע מעט גם היום מול הקרואטי המפתיע (227 בעולם), שהדיח בסיבוב השני את ניקולאי דוידנקו הרוסי, אך יצא עם הניצחון.

נדאל השלים את הניצחון בשעה ו-41 דקות, אבל ודאי הוא יזכור בדאגה את המערכה השנייה, שבמהלכה איבד פעמיים את מכות ההגשה. כמובן שבסופו של דבר רפא ניצל את חוסר הניסיון של יריבו, ואחרי שניצל 9 מתוך 10 אפשרויות השבירה שלו, טיפס בקלילות לשלב הבא.

בשמינית הגמר ציפה נדאל לפגוש את פרננדו ורדסקו (16), אבל הספרדי הופתע על ידי איבן ליוביצי'ץ'. הקרואטי הוותיק ניצח 3:6, 6:7, 4:6 וחזר לשמינית הגמר לראשונה אחרי שלוש שנים.

גם על אוהדיו של אנדי מארי (4 בעולם) עברו דקות מדאיגות מאוד, כשהטניסאי הבריטי עיקם את הקרסול במהלך המשחק, נשכב על החימר והתפתל מכאבים. למרות זאת, מארי קיבל טיפול והצליח לחזור לעצמו, בטרם השלים את הניצחון על יריבו הגרמני מיכאל ברר (95 בעולם), 2:6, 3:6, 2:6 אחרי שעתיים ו-7 דקות.

בסיבוב הבא מארי ישחק מול ויקטור טרויצקי הסרבי (15 בעולם), שנאבק קשה מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (22 בעולם), אך בסופו של דבר ניצח אחרי ארבע מערכות, 4:6, 6:3, 3:6, 4:6. האוקראיני ביצע 56 שגיאות לא מחויבות (מול 68 ווינרים), בעוד לטרויצקי היו רק 37 ווינרים (אבל מול 23 שגיאות בלבד).

רובין סודרלינג, שהגיע בשנתיים האחרונות עד לגמר, עבר עוד יום קצר בדרך לשמינית הגמר. הקורבן התורן של השבדי היה לאונרדו מאייר הארגנטינאי, שלא הצליח להוות יריב הולם לעוצמות של סודרלינג, שניצח בקלות 1:6, 4:6, 3:6. האתגר הבא של המדורג חמישי יהיה מפגש מול ז'יל סימון הצרפתי (18), שהדיח בקלות מפתיעה את מארדי פיש האמריקאי (10) עם 3:6, 4:6, 2:6.

אלחנדרו פאיה הקולומביאני ניצח בעימות בין שני מפתיעים את הפולני לוקאש קובוט עם 7:6, 4:6, 5:7, 4:6. בשמינית הגמר יפגוש פאיה בקרב דרום אמריקאי את חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי, שרשם ניצחון דרמטי 2:6, 4:6, 6:3, 6:7 על לוקאש רוסול מצ'כיה.

נשים: ההפתעות הסתיימו

אז אחרי ששתי המדורגות כבר לא איתנו, קרוליין ווזניאקי וקים קלייסטרס, וכשהאחיות וויליאמס פצועות ולא משחקות, נראה שהטורניר פתוח מתמיד. מי שנחשבת למועמדת רצינית ביותר לזכות בטורניר היא ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (4). אזרנקה פתחה את היום את המשחקים באצטדיון פיליפ שאטרייה מול רוברטה וינצ'י האיטלקיה (30), ונותרה מושלמת גם אחרי ההתמודות הזו. אזרנקה, שטרם איבדה מערכה בטורניר, המשיכה בכושרה החיובי וניצחה את וינצ'י 3:6, 2:6 ב-66 דקות בלבד. אזרנקה, ששברה את מכות ההגשה של יריבתה פעמיים בכל מערכה, תפגוש בשמינית הגמר את קטרינה מקארובה הרוסיה (33), שהדיחה את קאיה קאנפי האסטונית (16) עם ניצחון 4:6, 5:7.

טניסאית נוספת שיכולה להיות מסוכנת מאוד היא נה לי הסינית (6), שהגיעה עד לגמר באוסטרליה ורוצה מאוד לנצל את הדחת הבכירות ואלי להצליח הפעם לעשות את הקפיצה הקטנה-גדולה קדימה. הסינית הביסה היום 2:6, 2:6 את סוראנה קירסטאה הרומניה המפתיעה (99 בעולם) ב-61 דקות בלבד, במשחק ששוב חשף את פערי הרמות בין המדורגות בעשירייה הראשונה לבין כל השאר בסבב הנשי.
לי תפגוש בשמינית הגמר יריבה שאמורה להיות מאתגרת בהרבה יותר: פטרה קביטובה הצ'כית המצוינת (9), שגברה היום 4:6, 2:6 על ואניה קינג האמריקנית (115 בעולם). קביטובה, שהגיעה השנה לרבע הגמר באוסטרליה, ניצחה גם בטורניר החימר במדריד ותרצה להמשיך במומנטום המצוין.

מי שסגרה את היום במגרש המרכזי היא מריה שראפובה (7), שחזרה ממש מהקבר בסיבוב השני. הפעם הרוסיה הוותיקה גברה 2:6, 3:6 על יאן צ'אן מטייוואן, אך עבדה קשה מכפי שניכר בתוצאה, אחרי שנזקקה ל-46 דקות כדי לנצח במערכה הראשונה ו-43 במערכה השנייה. יריבתה הבאה של שראפובה תהיה אגניישקה רדוואנסקה הפולניה (12), שגברה בקרב צמוד על יאנינה וויקמאייר (21) עם 4:6, 4:6 מרשים.


אנדראה פטקוביץ' הגרמניה (15), שהגיעה בתחילת השנה לרבע הגמר באוסטרליה, שמטה מערכה מפתיעה מול האוסטרלית ירמילה גאידוסובה (24), אך התעשתה בזמן וניצחה 2:6, 6:4, 3:6, בדרך למפגש מול מריה קירילנקו המנוסה (25), שדילגה בקלות לשמינית הגמר עם 1:6, 1:6 על ארנצ'ה רוס, שנותרה חסרת אנרגיות אחרי שהדהימה בסיבוב הקודם את קים קלייסטרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully