וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון: מיטשל סירב לחזור לשחק במחצית השנייה

27.5.2011 / 20:00

הפורוורד ביקש לעזוב בתום המשחק על המקום ה-3: "התנצלתי בפני כולם, רציתי לראות את הילדה שלי מסיימת את הגן"

במשך עונה שלמה ניסו דווין מיטשל ומכבי ראשון לציון להוכיח שתדמית השחקן הבעייתי שנוצרה לו בעונה שעברה בהפועל חולון היא מוטעית, ושהשחקן למעשה הוא מעט שונה, אך עדיין שחקן טוב וחבר טוב לקבוצה. כל הנסיונות שלהם התפוצצו בפנים דווקא במעמד הפיינל פור, כששלשום (רביעי) ניגש השחקן להנהלה והצוות המקצועי לפני האימון המסכם לקראת המשחק על המקום השלישי, וביקש לעזוב לארצות הברית בתום המשחק מול הפועל ירושלים, ולא להשאר עד ליום שני כפי שהתבקש מראש.

בהנהלת ראשון לציון סרבו לשחרר את מיטשל, ששיחק במחצית הראשונה מול ירושלים, אך בתחילת המחצית השנייה סרב לחזור לשחק, מה שעורר את חמת אנשי הקבוצה. גם אייזיאה סוואן רשם תקרית מול אנשי הקבוצה כשלא התעורר לאימון הבוקר של הקבוצה אתמול, דבר שחזר על עצמו בתקופה האחרונה לא מעט פעמים. כתוצאה מכך בראשון לציון החליטו לשתף את סוואן לדקות מועטות אמש. סוואן ומיטשל סיימו את דרכם בקבוצה, למרות שבתוכניות המקוריות רצו בראשון לציון להאריך את חוזיהם.

"אני רוצה להתנצל בפני כל מי שנפגע מהמעשה שלי", אמר מיטשל בשיחה עם וואלה! ספורט, "פספסתי את היום הולדת של הילדה שלי בשבוע שעבר, וכדי לראות אותה מסיימת את הגן דחיתי הצעה לחתום בפיליפינים. כדי להספיק לראות אותה, רציתי להמריא אחרי המשחק, אבל לא אישרו לי. התנצלתי בפני הצוות המקצועי וההנהלה על זה שלא רציתי לשחק במחצית השנייה, אבל הייתי מאוד מאוכזב מהיכולת שלנו ורציתי לתת לשחקנים שלא שיחקו הרבה העונה את ההזדמנות לשחק ועודדתי אותם מהספסל. ראשון זה המקום הכי טוב ששיחקתי בו אי פעם".

על אף ההפסד לירושלים אמש, והשמועות על הויתור על ההשתפות ביורוצ'אלנג' בעונה הבאה, בימים הקרובים צפויה פגישה בין היו"ר משה קליסקי לראש העיר דב צור, במהלכה צפוי צור לאשר תוספת תקציבית לעונה הבאה לקבוצה, שתאפשר לה לשחק במפעל האירופי השלישי בחשיבותו. בעקבות ההשתתפות הצפויה ביורוצ'אלנג' צפוי ריימר מורגן, שהשתפר מאוד בחלק השני של העונה, להמשיך. גם ארון מגי הביע בפני ראשי המועדון את רצונו להמשיך לעונה הבאה. הקבוצה רוצה להשאיר גם את הקפטן יהוא אורלנד והגארד ניצן חנוכי.

הסוגייה המרכזית שנותרת על הפרק היא העסקת המאמן. אפי בירנבוים, מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, הכריז אמש כי הוא יישאר במקום שרוצים אותו, אך למעשה ההחלטה אינה חד משמעית, כי קבוצות נוספות בליגת העל מעוניינות בשירותיו. בראשון לציון מודעים למצב והחלו לבדוק אפשרויות שונות להחלפתו של בירנבוים, במידה ויחליט לעזוב. עוזר המאמן רועי חגי, שמשתף פעולה עם בירנבוים בשנים האחרונות, ייצא העונה לדרך עצמאית.

עדכון ראשון: 27/5 10:23
עדכון אחרון: 27/5 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully