וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון: "מוריניו? גם בהיטלר תמכו מיליונים"

נשיא ריאל מדריד לשעבר השווה את המאמן לצורר הנאצי ותקף גם את הנשיא פרז. זידאן צפוי להתמנות למנהל הספורטיבי

רמון קלדרון, נשיאה לשעבר של ריאל מדריד, הפך העונה לאחד המבקרים הגדולים של המועדון. אלא שהפעם, נראה שהאיש פשוט עבר את הגבול. בראיון לתחנת הרדיו הקטלאנית ONA, השווה קלדרון את מאמן הבלאנקוס, ז'וזה מוריניו לצורר אדולף היטלר. "מיליונים קוראים בשמו, אבל גם היטלר זכה לתמיכה של מיליוני אנשים לפני הנפילה", אמר הנשיא לשעבר, שחגג אתמול (חמישי) את יום הולדתו ה-60.

הדברים של קדלרון הגיעו יממה לאחר ההודעה על עזיבתו של המנהל הספורטיבי חורחה ולדאנו, בשל סכסוך מתמשך עם מוריניו. קלדרון, שהתפטר מתפקידו כנשיא לפני שנתיים וחצי, הביע תמיכה פומבית בולדאנו וביקר בחריפות את הנשיא המכהן, פלורטינו פרז: "אני מצטער בשביל מדריד ופלורנטינו. כשראיתי אותו במסיבת העיתונאים, הרגשתי שמדובר בסטודנט שלא לא יודע את החומר לפני בחינה.

"הם מדברים כל כך הרבה על חוסר תפקוד שאפשר היה לחשוב שההתעסקות שלהם היא בחוסר תפקוד מיני. זה משקף תמונה פתטית. זה כמו לראות גופה מחפשת ארון", המשיך קלדרון: "אסור לקבור את הראש בחול. ריאל של פלרונטינו זכתה באותה כמות תארים כמו בטיס, סראגוסה ואספניול בחמש השנים בהן הוא בתפקיד".

כזכור, במהלך מסיבת העיתונאים בה הודיעה ריאל על פרידה מולדאנו, אמר פרז: "מדובר בשני אנשים חזקים שלא יכולים לעבוד יחד בהרמוניה. כולכם הייתם עדים לכך במהלך העונה. זה היה מצב ברור של חוסר תפקוד שצריך היה לפתור". עיתוני מדריד מדווחים כי זינדין זידאן, שמשמש יועץ מיוחד לבעלים והתקרב מאוד לקבוצה ולמוריניו בחלקים המכריעים של העונה, ימונה לתפקיד המנהל הספורטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully