וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב סגרה על מחנה אימון חדש

המחנה הקודם בוטל, אך האדומים ייצאו לאתר אחר באוסטריה. בקבוצה מתכוונים להאיץ את המגעים עם שחקנים בשבוע הבא

אחרי הזכייה בגביע אמש (רביעי) בהפועל תל אביב לא נחים על זרי הדפנה וכבר היום החלו לעבוד לקראת העונה הבאה. לאחר שמחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה בוטל לפני מספר ימים בגלל שהאדומים לא העבירו לאוסטרים את התשלום, הערב סגר המנכ"ל דורון אוסידון מחנה אימונים אחר באותה מדינה והוא ייחל ב-10 ביולי.

מעבר לכך בהפועל תל אביב מבינים שהסגל יעבור תהפוכות מרחיקות לכת בעקבות העזיבות של מספר שחקני מפתח ונראה שהסגל בעונה הבאה יכלול כשבעה-שמונה שחקנים חדשים. בין השמות שהוזכרו לאחרונה כמועמדים לקבוצה ניתן למצוא את מחמוד עבאס, לירוי צעירי, עומר דמארי וטל בן חיים. בקבוצה מעוניינים גם בשוער זר וייתכן שיחפשו גם מגן ימני וחלוץ זרים.

יש לציין שמלבד ההצעה שהוגשה למחמוד עבאס שסיים את חוזהו בהפועל אשקלון, הקבוצה עדיין לא פתחה במשאים ומתנים עם שחקנים אחרים והכוונה היא להתחיל בכאלה בשבוע הבא. במחנה אלי טביב מקווים שהבעיות המשפטיות מול מוני הראל לא יקשו החמת שחקנים. כזכור, אתמול מינה הראל את קובי סידי לנציגו בהנהלה כדי לאפשר לקבוצה להתכונן לעונה הבאה, זאת מאחר שסידי מקובל גם על טביב ואנשיו.

וינסנט אניימה שסיים את חוזהו צפוי לשחק בעונה הבאה במדי אלופת צרפת ליל, דני בונדר יצא הבוקר לחתום בוולגה נובוגראד הרוסית לאחר שבעצמו סיים את חוזהו בקבוצה וגם הקשר ערן זהבי כבר סיכם בפאלרמו האיטלקית. השחקן הבא שאמור לעזוב הוא איתי שכטר, שתנאיו בקייזרסלאוטרן הגרמנית כבר מסוכמים ושממתין לנציג שלה שיגיע לארץ בימים הקרובים.

שכטר הגיע בזמנו לסיכום עם מוני הראל על כך שתג מחירו יהיה 2.4 מיליון יורו וזה הסכום שקייזרסלאוטרן אמורה לשלם עבורו, אך יחד עם זאת, אישור העסקה עדיין תלוי בחתימה של אלי טביב.

הקשר גילי ורמוט, לו סעיף מכירה בגובה 750 אלף יורו, מחפש בעצמו קבוצה באירופה ומקווה להיכנס למשא ומתן עם אחת כזו בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully