וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סולומון: "יכולתי לתת יותר, זו עונה מאכזבת"

גארד ירושלים הוציא קיטור אחרי ה-74:94 על ראשל"צ: "הייתה עונה ארוכה". קטש: "טוב שנגמר ככה". תגרת אוהדים בסיום

הפועל ירושלים חתמה הערב (חמישי) את עונת 2010/11 עם ניצחון 74:94 על מכבי ראשון לציון במשחק על המקום השלישי. הקבוצה של עודד קטש, שספגה הפסד מביך 98:80 להפועל גלבוע/גליל עליון בחצי הגמר, תשחק בעונה הבאה במוקדמות היורוקאפ, אבל ספק אם זה מנחם מישהו במלחה. בטח אחרי עונה כל כך מאכזבת. בימים הקרובים אמורה ההנהלה של ירושלים להתכנס ורק לאחר מכן יתקבלו החלטות לגבי המשך העסקתו של עודד קטש.

וויל סולומון, שסגר עונה מאכזבת במיוחד מבחינתו, אמר: "אני לא יודע מה קורה איתי בעונה הבאה. אני אלך להתייעץ עם המשפחה. אני צריך להירגע וללכת הביתה ליהנות קצת. זו הייתה עונה ארוכה, תמיד היו לנו עליות וירידות. זה עוד פרק בקריירה שלי, זה נגמר. אין לי טענות כלפי ההנהלה, היא בסדר גמור. להביא שחקן מוכשר כמוני זה לא קל והם עשו את זה.

אם לא היו מביאים שחקן כמוני זה היה מהלך טיפשי לחלוטין. אני שחקן שיודע להביא אליפויות וגביעים וזו הייתה החלטה נבונה. אין לי תגובה לגבי המאמן. הוא חשב שהוא יודע איך להשתמש בי ואיך באחרים. יכולתי לתת הרבה יותר השנה. אם הוא השתמש בי לא נכון? זו שאלה שקטש צריך לענות עליה. זו עונה מאכזבת מאוד. אם אשוב לפה, זה תלוי במו"מ ובחוזים".

על ישיבת ההנהלה שאמורה לדון בעתידו של קטש, אמר סולומון: "זו עונה מאכזבת. אתם ראיתם את זה, גם ההנהלה רואה את זה ולכן היא מתכנסת. יהיו קבוצות שירצו אותי, הסטטיסטיקה שלי לא משקרת ויש לי סטטיסטיקה מצוינת. אני שחקן שיודע להוביל אם נותנים לו את האפשרות. אני רוצה להיות בקבוצה שיודעת להשתמש ביכולות והאיכויות שלי".

מאמן ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "טוב שזה נגמר ככה, לפחות זה. התחושה לא טובה, אבל לפחות סיימנו עם טעם טוב. אנחנו יודעים בדיוק מה הבעיות ואיפה צריך לתקן, נשב, נעשה חושבים וננסה להעמיד את הפועל ירושלים הכי חזקה שיכולה להיות.

"מקצועית וחברתית אפשר לשים את האצבע על כמה דברים שצריך לתקן אותם. יש כאן בסיס טוב של ישראלים וגם של חלק מהזרים. החזון שלי זה שתהיה המשכיות. יש לי חוזה בירושלים, וכל עוד זה תלוי בי ארצה להיות כאן. אני מלא ביטחון שאפשר לעשות את הפועל ירושלים חזקה מאוד".

יובל נעימי הוסיף: "היינו צריכים להיות במשחק שמתחיל עכשיו, אבל אני שמח שלפחות הגענו לאירופה. היו לנו כמה בעיות העונה, זה לא המקום שלי להיות זה שאומר אותן. היו כמה משחקי מפתח שהיינו צריכים לקחת ולא לקחנו אותם, וזה עושה עונה שלמה".

ג'ייסון ריץ': "אני לא חושב שהמשחק היה קל, ראשון היא קבוצה טובה ושיחקה טוב גם כאן. במהלך העונה היו לנו עליות ומורדות, אבל זה קורה ברוב העונות. אם מסתכלים על כל העונה אני חושב שהקבוצה שלי לא הראתה את הבגרות שלה ונענשנו על כך. יש לי חוזה בירושלים ואני מצפה לחזור לפה".

מנגד, אמר אפי בירנבוים: "צריך ללמוד מהפיינל פור הזה, איך להתנהל בפיינל פור, איך להעלות את הרמה, איך להתנהג כמועדון. בדרך כלל אני נשאר במקומות שרוצים אותי, זה לא יקום ויפול על כסף. בראשון אני מודע לתקציב, אני חושב שראשון יעשו ויש להם עכשיו זמן ויהיו החלטות גם לגבי המשכיות וגם לגבי אירופה. חסר לראשון ספונסר גדול, אני מקווה שההצלחה של השנה אולי תזיז דברים ותביא אותו".

ארון מגי: "אני מסתכל על העונה כהצלחה, אף אחד לא חלם שנהיה במצב הזה, אבל אנחנו האמנו. אמנם שני המשחקים האלה לא היו טובים עבורנו, אבל אני שמח שאנחנו במצב הזה בכלל. אני אלך הביתה ואראה מה קורה איתי בעונה הבאה, ארצה להישאר בראשון ובישראל אבל זה תלוי בהרבה דברים".

בסוף המשחק פרצה ביציעים תגרה בין מחנות אוהדים מכמה קבוצות, בסיומה עכבה המשטרה שני אוהדים לחקירה, כאשר שניים נוספים נפצעו מכוח של מאבטחים ופונו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully