וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל פותחת עונה ביורוליג

הנבחרת של אריה זלינגר תארח בשישי ובשבת את הונגריה, שהיא יריבתה הראשונה בבית ב' הכולל גם את צ'כיה ובולגריה

נבחרת הנשים של ישראל בהדרכתו של ד"ר אריה זלינגר תפתח מחר (שישי) את הופעותיה במסגרת בית ב' בליגה האירופית לעונת 2011 יחד עם נבחרות בולגריה, צ'כיה והונגריה. הנבחרת תצא לדרך בהתמודדות ביתית כפולה נגד הונגריה בימים שישי (16:00, מטרווסט רעננה, שידור ישיר בספורט 5) ושבת (19:00).

את העונה שעברה, עונת הבכורה בליגה האירופית, סיימה הנבחרת במקום הרביעי מבין שמונה הנבחרות שהופיעו במפעל. ישראל העפילה לפיינל פור לאחר שסיימה את בית ב' במקום השני אחרי טורקיה, נוצחה בחצי הגמר בידי סרביה 3:0 ובמשחק על המקום השלישי הפסידה לטורקיה בתוצאה זהה. נבחרת סרביה הייתה זו שהניפה גביע לאחר ניצחון 1:3 על בולגריה בגמר שנערך באנקרה.

בשבוע שעבר נוצחה הנבחרת בשלושת משחקי הכנה שערכה במסגרת טורניר בצרפת. ההפסדים היו לנבחרת המקומית, לקרואטיה ולרומניה, יריבתה באליפות אירופה הקרובה. למרות ההפסדים, במחנה הישראלי היו מרוצים במידה מסוימת מהיכולת, לאחר מספר חודשים ללא פעילות. המגמה הזו תמשך גם מחר, מול הונגריה, כשכוכבות הנבחרת אניה ויליקי ואינה ויסוצקי סובלות מפציעה ונראה כי לא יוכלו לעמוד במאה אחוזים לרשות המאמן.

נבחרת הונגריה שתערוך את הופעת הבכורה בליגה האירופית, מדורגת במקום ה 50 בעולם יחד עם ישראל, נכון לדירוג שהתפרסם בינואר האחרון. השם הבולט בנבחרת של המאמן זולטן ג'וקאי היא דורה הורבאט, שחקנית נובארה מהליגהה איטלקית.

במהדורה השלישית של הליגה האירופית יופיעו מספר שיא של 12 נבחרות בשלושה בתים. הפיינל פור ייערך באמצע חודש יולי באיסטנבול. עבור הנבחרת, תהווה הליגה האירופית הכנה לקראת אליפות אירופה שתיערך בחודש ספטמבר. למעט הונגריה, שתי הנבחרות הנוספות בבית הישראלי הן צ'כיה ובולגריה, שישחקו גם הן באליפות אירופה הקרובה.

הבתים הנוספים בליגה האירופית:

בית א': סרביה, ספרד, צרפת, יוון
בית ג': טורקיה, רומניה, קרואטיה ובלארוס

הראשונה מכל בית תעפיל לפיינל פור ואל שלוש הנבחרות תצטרף המארחת או הנבחרת השנייה עם המאזן הטוב ביותר בדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully