וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אני תחת חוזה במכבי ת"א ואני אחד שמכבד חוזים"

26.5.2011 / 16:25

קשר הצהובים והנבחרת דיבר על עתידו בצ'אט של אתר ההתאחדות. הקבוצה שוב תקיים את מחנה האימונים במירלו

שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב מאור בוזגלו התארח היום בצ'אט שערכה ההתאחדות לכדורגל בעמוד הפייסבוק שלה לקראת משחק החוץ של הנבחרת מול לטביה שייערך ב-4.6, ובו ניתנה הזדמנות לאוהדים לשאול את הקשר כל שאלה. בקשר לעתידו במכבי תל אביב, בוזגלו אמר שהוא מתכנן להישאר בקבוצה: "אני תחת חוזה במכבי תל אביב ואני אחד שמכבד חוזים".

בוזגלו גם דיבר על כל נושא עונשי הרדיוס, שפגע השנה בקבוצתו: "לדעתי אין טעם לשחק כדורגל בלי קהל אבל מצד שני אוהדים שמתפרעים חייבים להבין שיש לזה מחיר והם פוגעים בעצמם ובחברים שלהם. אני מקווה שההתפרעויות ייפסקו ולא נגיע למקומות האלה יותר."

בוזגלו נשאל גם איזה שחקן היה מאזרח לנבחרת לו הייתה לו בחירה מכל השחקנים בעולם, והפתיע: "אני חושב שהרוב היו הולכים על מסי מן הסתם, אבל אני הייתי הולך על פויול". הוא גם חשף קשר מעניין ליריבה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד: "בגיל צעיר מאוד הייתי באקדמיה לכדורגל בליון וטעמתי משם לא מעט מהיסודות של הכדורגל האירופי. חבר שלי לחדר היה שחקן שאולי אתם מכירים אותו - קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד ועד היום אנחנו בקשר".

מכבי תל אביב הודיעה כי תקיים גם את מחנה טרום העונה הקרוב שלה במירלו שבהולנד, כפי שעשתה בשנים האחרונות. בקבוצה אמנם בדקו מספר אופציות לנדוד לאיטליה או לאוסטריה, אך החליטו בסופו של דבר להעדיף את המתקן המשוכלל שבהולנד עבור מחנה אימונים בן עשרה ימים, אליו ימריאו ב-27 ליוני. פתיחת האימונים הרשמית תחל ב-15 ליוני, בצורה מדורגת, כאשר שחקני הנבחרות השונות יצטרפו לאימונים בתאריך מאוחר יותר.

רבים משחקניה המושאלים של הקבוצה קיבלו הוראה להתייצב לפתיחת האימונים, וביניהם ציון צמח, עומר ורד, תמיר כחלון, יקיר שינה, אורי שטרית ואחרים. חלקם יישארו בסגל לעונה הבאה.

בהנהלת המועדון החלו בחיפוש מחליף אפשרי לעוזי שעיה בתפקיד המנכ"ל, כאשר נכון לעת עתה אין מועמדים נקודתיים על הפרק. בקבוצה לא פסלו אפשרות שיגיע איש מתחום הספורט או לחילופין מישהו מהעולם העסקי לתפקיד.

הבעלים מיטש גולדהאר עזב אמש את הארץ והמריא לטורניר הטניס ברולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully