וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה נגד כל העולם

מספר 10 הגדול ממשיך בהתקפות שלו על כל העולם. הפעם: סיפורים על סמים ב-1994 ותהייה על כשירותו של באטיסטה

אלפיו "קוקו" באסילה, שאימן את נבחרת ארגנטינה בזמן המונדיאל ב-1994, הכחיש את טענותיו של דייגו מראדונה בנוגע לשימוש אסור בסמים ממריצים, אותם לקחו שחקני הנבחרת לפני משחק הפלייאוף נגד אוסטרליה על העלייה לאותו מונדיאל: "אין לי מושג. מה שהוא אמר זה בולשיט".

כזכור, מראדונה דיבר לפני כמה ימים וסיפר שהוא והשחקנים נעזרו ב"קפה מחוזק" וגם בחוסר בפיקוח עליהם. מראדונה גם טען שמדובר באירועים שהוא יודע שנשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינאית חוליו גרנדונה מודע אליהם. גרנדונה הודה השבוע שהוא זוכר את הסיפור, ומה שנעשה היה להימנע מסקנדל שיכול היה לקרות עם מראדונה וכמה שחקנים אחרים, אך הוא גם הסתייג: "הפיקוח נעשה עם מכונות מאד שונות ממה שהכרנו בארגנטינה, אבל זה לא נעשה עם כוונת זדון".

מראדונה לא הסתפק השבוע בעימות אחד, ופתח שוב חזית בכל הקשור להיעדרותו של קרלוס טבז בנבחרת. המאמן החדש של אל ואסל מדובאי ביקר את מאמן נבחרת ארגנטינה הנוכחי סרחיו באטיסטה, וטען: "אתה צריך להיות שיכור או מסומם כדי לא לזמן את טבז. לא צריך לבחון אף אחד אחר, איזה מבחנים בכלל צריך". גם על מסי דיבר מראדונה כשאמר: "לכל אחד יש את סגנון המשחק שלו, אבל לא הייתי שם את מסי כמספר 9".

"מה שקורה היום זה בלגאן ואף אחד לא מדבר על זה", אמר מראדונה על הקדנציה של באטיסטה, והמשיך: "הלכנו 1000 צעדים אחורה וזה גורם לי לבושה, כי הרווחנו הרבה מאד כבוד כנבחרת לאומית ועכשיו הכל עף דרך החלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully