וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר הרננדז: "לא ננסה לעצור אותם כבודדים"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד סיפר על ההכנות לקראת גמר ליגת האלופות מול ברצלונה: "חשוב שנתמקד קודם כל בעצמנו"

יומיים לפני גמר ליגת האלופות, הודיעה היום (חמישי) אופ"א על שיבוצו של ויקטור קסאי ההונגרי לשופט המשחק היוקרתי באצטדיון וומבלי. קסאי בן ה-35 שפט את מנצ'סטר יונייטד העונה בניצחון 0:1 על ולנסיה בשלב הבתים.

בינתיים התראיין הבוקר חאבייר הרננדז לאתר הרשמי של אופ"א וסיפר על ההכנות של קבוצתו לקרב הגדול מול ברצלונה: "יש להם שני בלמים ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל כך גם כל המערך שלהם. אנחנו צריכים לנסות לעצור אותם בתור קבוצה, ולא לנסות לבלום שחקנים בודדים. בנוסף חשוב שנתמקד קודם כל בעצמנו".

על ההשתלבות המטאורית שלו באולד טראפורד בעונתו הראשונה באירופה, במהלכה הבקיע 13 שערים ב-27 משחקי ליגה, אמר המקסיקני בן ה-22: "השנה הראשונה שלי כאן הייתה נפלאה, ברמה שלא ציפיתי שתהיה, ושגם המאמן לא ציפה. אני תמיד שואף שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר, אבל בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי תסריט כזה. קיוויתי להשתלב בסך הכל כמחליף בכמה משחקים בקבוצה הראשונה, ובסופו של דבר קיבלנו הזדמנות לשחק תפקיד מרכזי ביותר".

על שיתוף הפעולה שלו עם החלוצים המנוסים של השדים האדומים אמר צ'יצ'יריטו: "רוני, ברבאטוב ואואן הם שחקנים נפלאים שקל לשחק לצידם. התנועה שלהם מצוינת והם תמיד משחקים עבור הקבוצה. הדבר הכי חשוב בשבילם הוא שהקבוצה ממשיכה לצבור תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully