וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המשחקים הללו הם מבחן מקצועי לשחקנים"

מאמן הנבחרת הצעירה נערך להולנד ואוזבקיסטן במסגרת טורניר באוסטריה, והוסיף: "הטורניר מבורך להמשך תהליכי הליכוד"

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה לבנות את עצמה, כשבסוף השבוע הקרוב היא תשתתף בטורניר טירול שנערך באוסטריה, שם היא תשחק מחר (שישי) נגד הולנד, כששלושה ימים לאחר מכן היא תפגוש את אוזבקיסטן. באותו טורניר ישחקו בבית נפרד גם סלובקיה ואלבניה. הטורניר עצמו מהווה הכנה למשחקי אליפות אירופה עד גיל 21 שיתקיימו בקיץ 2013.

"ההכנות של הנבחרת הצעירה נמשכות באופן שגרתי ורציף באימונים ובמחנות אימונים בארץ", הסביר המאמן גיא לוזון באתר ההתאחדות לכדורגל. "הנבחרת קיימה מספר מפגשי ידידות נגד נבחרות חזקות כמו בלארוס וסרביה, ונמשיך להשתתף במשחקי ידידות שכבר נקבעו לנו. הטורניר הקרוב באוסטריה הוא טורניר מבורך להמשך תהליכי הליכוד של הנבחרת לאימוניה והתחזקותה, לכך בעצם נועדו משחקי הידידות בארץ ובאירופה".

לוזון התייחס לחשיבות המשחקים, והסביר: "נבחרת ישראל, כמארחת היורו, עולה אוטומטית למשחקי הגמר ולכן ישנה חשיבות רבה להתמודדויות נגד כל יריב אירופי. הטורניר בשוויץ אינו הטורניר האירופי הראשון שלנו. הנבחרת כבר השתתפה בטורניר באוסטריה לפני מספר שבועות, כל משחק בינלאומי מזמן לצוות האימון נקודות וכלים להמשך ההכנות לקראת המפגשים החשובים ומאפשר 'מקצה שיפורים' על כר הדשא".

על המשחקים מול יריבות כמו הולנד ואוזבקיסטן, אמר לוזון: "המשחקים המוקדמים עדיין לא החלו באירופה ולכן כל נבחרת של הגילאים הצעירים היא נבחרת חזקה ולא מוכרת, המכינה עצמה למשחקי המוקדמות, קל וחומר הנבחרת ההולנדית, המועמדת לעלות למשחקי הגמר שיתקיימו בישראל. נבחרת אוזבקיסטן הינה כוח עולה ומפתיע. זו נבחרת משתפרת מאוד שחשוב להכיר אותה מההיבט המקצועי שלה.

"משחק נגד נבחרת הולנד צפוי להוסיף לשחקנים הישראלים", הוסיף לוזון. "מלבד הניסיון וההכרות מקרוב, הוא עתיד לשמש גם מבחן מקצועי לשחקנים, אשר יפגשו בשתי נבחרות בעלות סגנון ואופי משחק שונים מאוד בתוך פרק זמן קצר. יש לציין כי בטורניר הזה נחסר שחקנים מובילים רבים כמו ישראל זגורי, אלי דסה, טאלב טאוטחה, אייל גולסה, פיראס מוגרבי, גיא אסולין, בוריס קליימן, אלון תורג'מן ומואנס דאבור. שחקנים אחרים שזומנו יבחנו במשחקי הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully