וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "יש לנו גביע כזה, שהתברר כחסר משמעות"

כוכב דאלאס ניסה להרגיע את החגיגות אחרי הזכייה באליפות המערב ונזכר בהפסד ב-2006. דוראנט: "הייתה עונה גדולה"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

חמש שנים אחרי ביקורה היחיד בסדרת הגמר, שהסתיים באכזבה מרה ובהפסד 4:2 למיאמי אחרי ששמטה יתרון של 0:2, דאלאס חזרה הבוקר (חמישי) לגמר ה-NBA אחרי שהשלימה ניצחון 1:4 בסדרת גמר המערב על אוקלהומה סיטי בזכות ניצחון ביתי 96:100.

דירק נוביצקי הוביל עוד קאמבק מצוין ברבע האחרון, כנראה בדרך לשחזור גמר 2006 מול ההיט, שינסו לסגור עניין עם 1:4 משלהם בגמר המזרח כשיארחו הלילה את שיקגו (3:30, ספורט 5).

"ההרגשה נהדרת לחזור לגמר, והפעם אנחנו מקווים להשלים את העבודה", אמר נוביצקי, שקלע 26 נקודות והעלה את הממוצע המדהים שלו ברבע האחרון ל-11.4 למשחק. "הרגע הזה גדול, ואנחנו יכולים ליהנות ממנו עכשיו, אבל כבר יש לנו גביע אחד כזה, שבסופו של דבר היה חסר משמעות. בגמר אין מדליות למקום השני, ובסיום כבר חשבתי על הגמר. ניסיתי להישאר בתוך הרגע כמובן, אבל זה נחמד רק בשביל היום. בתחילת העונה המטרה שהצבנו לעצמנו הייתה לזכות באליפות, ואת זה עדיין לא עשינו".

גם הבעלים מארק קיובן, שצהל עם שחקניו בטקס הענקת גביע אליפות המערב, ניסה להרגיע את החגיגות ואמר: "אני מדגיש שעוד לא עשינו כלום". המאמן ריק קרלייל, ששיפר את מאזנו ל-3:10 במשחקים שיכולים להכריע סדרות, הקפיד להחמיא ליריבה ואמר: "הזמן שלהם עוד יגיע, אבל הוא לא עכשיו. אנחנו מרגישים שעכשיו זה הזמן שלנו".

ג'ייסון קיד, שהעפיל לגמר שלישי בקריירה אחרי שהפסיד פעמיים במדי ניו ג'רזי ב-2002 ו-2003, התייחס לעובדה שהמאבס ניצחו ב-10 מ-11 משחקיהם האחרונים וזכו לעוד מנוחה לקראת פתיחת סדרת הגמר: "זה היה עצום עבורנו לסגור את הסדרה הערב, כי בכל פעם שאתה יכול לדאוג לעצמך למנוחה זה בונוס חשוב בפלייאוף".

שחקני הת'אנדר נראו גמורים בסיום אחרי עוד קריסה, ולאחר שאיבדו יתרון של 15 נקודות חמש דקות לסיום במשחק הקודם, הפעם הם שמטו יתרון של 6 נקודות ארבע דקות לסיום, ושוב לא מצאו תשובה ליכולות הקלאץ' של נוביצקי.

"למען האמת, כולנו ציפינו להגיע רחוק", סיכם קווין דוראנט את העונה של קבוצתו. "היו לנו ציפיות גבוהות מעצמנו השנה, וידענו שעבדנו קשה מספיק בשבילן. אחרי שהיה לנו סיבוב ראשון טוב, וסיבוב שני בו עבדנו קשה מאוד, הגענו למצב להיאבק על מקום בגמר. הייתה לנו הזדמנות טובה ולכן זה, די מדהים לגלות שהעונה הסתיימה, אבל נלחמנו חזק לאורך כל העונה, ואנחנו מנסים לשמור על גישה חיובית, ולהגיד אחד לשני שהייתה עונה גדולה, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully