וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גל: "אנחנו בין שלושת המועדונים המפוארים בישראל"

26.5.2011 / 10:32

המנכ"ל של גלבוע/גליל מתרגש לפני גמר הפיינל פור, מודע לקרדיט שנותנים לו ומעריך: "מכבי השנה מאוד רעבה"

הפועל גלבוע/גליל עליון תנסה לרשום הערב (חמישי) זכייה שנייה ברציפות באליפות ישראל כשתפגוש את מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור (21:00, ספורט 5 וספורט 5HD). בקבוצה יש התרגשות רבה לקראת המעמד, אך לאור הניסיון שצברה הקבוצה בשנים האחרונות, גם במעמדים האלה, היה ניתן לראות אמש ביד אליהו חבורה של אנשים שמודעים להישג שלהם, ולא מופתעים בגדול. אחד מהם, הוא המנכ"ל הצבעוני של הקבוצה, עמית גל, שסיפר לוואלה! ספורט על תחושותיו לקראת הגמר, "מכבי מאוד רעבה, גם אנחנו, אבל בניגוד לשנה שעברה, מכבי מאוד רעבה", פתח גל.

"כל התהליך של ההמשכיות שקורה בקבוצה הזאת הוא לא דבר מובן מאליו, והוא נובע לא מעט מהעובדה שידענו לעשות את ההתאמות הנדרשות", מספר המנכ"ל שמלווה את הקבוצה משנת 1985, "ברגע שגליל נגמרה, החלטנו לעבור לגלבוע כדי להמשיך את המסורת, אני חושב שאנחנו בין שלוש הקבוצות המפוארות בישראל, המחוברת ביותר לקהילה, משכילים לבנות צעירים ואנחנו בנויים על שלד של שחקנים צעירים, עם מאמנים צעירים. קל לי מאוד להביא אותם, כי נוצר לנו כבר השם, וברגע שזה קורה, הם מוכנים לבוא גם במחיר אחר".

לאחר מבט אל עבר השחקנים הנמצאים על המגרש הוסיף גל: "הכאב שהם עוזבים אותך, אתה מתרגל לליאור אליהו, לכספי, לעודד קטש, לאלישי כדיר, גור שלף ודורון שפר, אתה הרבה שנים איתם והם שחקנים מובילים בכדורסל, וזה עצוב כשהם עוזבים, כך גם עם המאמנים. עכשיו זה הולך לקרות לנו עם גל מקל, שנמצא בעונת שיא שלו, הוא הרכז הכי טוב בארץ ובין הכי טובים באירופה, והוא יעזוב כנראה לאירופה. אנחנו צריכים להמשיך על המשכיות, הצוות שלנו, דני עטר, ירון אוחיון וחיים אוחיון נותן לנו את כל האפשרויות, הם פתחו בפני חיים במה חסרת תקדים, וברגע שיש את זה ובצניעות, אז הכל תלוי במערכת".

בתקופה האחרונה זוכה גל, שלפעמים נראה כמו ליצן, להרבה קרדיט על ההצלחה, ולמעשה טוענים לא מעט שהוא האיש שעומד מאחורי ההצלחה המקצועית של הקבוצה: "מאוד מחמיא לי כל הכבוד שנותנים לי. כל מה שאומרים זה גם נכון וגם לא נכון, ליאור ליובין הוא זה שמחליט בסופו של דבר את מי להביא ומי לא, אני בסך הכל הנודניק, ליאור בונה את הקבוצה. אני עוקב אחרי שחקנים וזה טבעי כי יש לי קשרים עם סוכנים בזכות התקופה הארוכה שאני בענף, אני מתחבר לאנשים ועם השטויות שלי זה עובד טוב. אני עדיין עובד עם טלפונים ובלי מיילים, עולה קצת יותר כסף לדני וחיים, אבל עובדה שזה עדיין עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully