וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וואד וויליאמס: "הייתי חוזר לירושלים, הבעיה היא קטש"

הפורוורד המתוסכל פותח פה על מאמנו בבירה: "אין לי מושג מה עשיתי לו שמגיע לי יחס כזה. המצב הזה משוגע, רציתי לעזוב"

יממה לאחר שהעונה הנוראית של הפועל ירושלים הגיעה לסיומה עם תבוסה מאכזבת נוספת, הפעם בחצי גמר הפיינל פור מול הפועל גלבוע/גליל עליון, החלו הביקורות על המועדון להגיע לא רק מבחוץ - כי אם גם מתוכו. הערב (רביעי) העניק ג'וואד וויליאמס ראיון לאתר 'יורובאסקט', ובו לא הסתיר את דעותיו על התנהלות המועדון בכלל, ויחסו של עודד קטש בפרט.

"אין לי מושג מה עשיתי לעודד שמגיע לי יחס כזה", הודה הפורוורד האמריקאי שחזר לקדנציה שניה אצל המאמן והצטרף לירושלים באמצע העונה. "מעולם לא התווכחתי איתו, לא עשיתי לו שום דבר אישי. כל מה שאני רוצה לדעת כעת זה מה עשיתי. כל שחקן בקבוצה יגיד שקרעתי את התחת בכל יום ונתתי כל מה שיש לי".

וויליאמס שותף העונה בשמונה משחקים, בהם שיחק 15.8 דקות בממוצע בלבד והשיב ב-9 נקודות ו-2 ריבאונדים לערב. אמש, בתבוסה 98:80 לאלופה, קם מהספסל רק בשלב מתקדם של המחצית השניה ושיחק שש דקות. "במהלך העונה חשבתי לעזוב את ירושלים בגלל שלא קיבלתי דקות. החלטתי לכבד את החוזה שלי כי אני עומד במילה שלי".

"אני אוהב את הפועל ירושלים והייתי שמח לחזור בסיטואציה הנכונה, הבעיה היחידה כרגע היא המאמן, למען האמת", הוסיף הפורוורד הכעוס. "אין לי מושג למה הוא לא שיתף אותי. אחרי אסיפת הוידאו האחרונה הוא אמר לי שהוא מתנצל על כך שלא שיתף אותי מספר פעמים. הוא השתמש בתירוץ שלא מצא את הרגע הנכון, והבטיח שאקבל את הצ'אנס שלי. המצב הזה משוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully