וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברניאני, גלינארי ובלינלי ישחקו ביורובאסקט

שלושת שחקני ה-NBA נכללים בסגל איטליה לקראת האליפות ויתמודדו מול ישראל. בלינלי: "נצטרך לבנות את הנבחרת"

את ההודעה הבאה אריק שיבק לא כל כך ישמח לשמוע. אנדראה ברניאני, דנילו גלינארי ומרקו בלינלי ישחקו הקיץ עם נבחרת איטליה ביורובאסקט ויתמודדו מול ישראל באליפות אירופה בליטא. השלושה כמובן יהוו את חוד החנית של האזורי. ברניאני, שסיים את העונה האחרונה בטורונטו, קלע בשורותיה 21.4 נקודות למשחק.

גלינארי שיחק במדי דנבר וסיים גם הוא עם מספרים יפים (14.1 נקודות ל משחק) לאחר שעבר מניו יורק. בלינלי קלע 10.4 נקודות למשחק בשורות ניו אורלינס זאת אחרי שתי עונות מאכזבות במדיגולדן סטייט ועונה נוספת בטורונטו. אגב, בלינלי וברניאני כבר שיחקו בקיץ שעבר במדי איטליה.

"זו הייתה שנה חשובה עבורי והייתה לי עונה חיובית", סיפר בלינלי. "שיחקתי והשגתי את המטרה שלי להגיע לפלייאוף. במשך כל התקופה הרעה לא ויתרתי ועבדתי קשה. העונה אנשים האמינו בי וזה היה ההבדל בין העונה הזו לעונות הקודמות. אני שמח בניו אורלינס ומקווה שאני אשאר שם".

לקראת אליפות אירופה הוסיף בלינלי: "אני חושב שהנוכחות בנבחרת הלאומית של שלושה שחקני NBA היא פנטסטית, מבלי לשכוח כמובן את שאר השחקנים של הנבחרת. נצטרך לבנות את הנבחרת. בשנה שעברה זה היה עניין מכריע. הבסיס קיים, אבל נצטרך לעבוד יחד כדי שהדברים ישתפרו. אני מקווה שאוכל לעזור לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully