וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון בקרב על היורוקאפ

25.5.2011 / 17:02

מפסידות חצאי גמר הפיינל פור ייפגשו במשחק על המקום ה-3 (ה', 18:00, 5, 5HD). מגי אמור לקבל דקות משמעותיות יותר

המשחק על מקומות 3-4 בפיינל פור 2011, המפגיש את מפסידות שני משחקי חצאי הגמר, ייערך מחר (חמישי) ויפגיש את הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון (18:00, ספורט 5, 5HD). המשמעות של המשחק, מעבר להבדלים הכספיים בין המקומות השלישי והרביעי, הוא ההשתתפות במפעלים האירופים. הקבוצה שתנצח במשחק תבטיח את השתתפותה בעונה הבאה לפחות במוקדמות היורוקאפ, ואילו הקבוצה שתפסיד תקבל את הזכות להשתתף ביורוצ'אלנג', המפעל השלישי בחשיבותו, כאשר לפחות לגבי הפועל ירושלים, הקבוצה לא תחמיץ הזדמנות להשתתף אפילו במפעל זה.

הקבוצה מהבירה, שהפסידה 98:80 לגלבוע/גליל בחצי הגמר, ויתרה כהרגלה על ההשתתפות באימונים ביד אליהו, וערכה את האימון המסכם לקראת המשחק במלחה. בקבוצה קיימת אי ודאות רבה לקראת העונה הבאה, בין היתר בשאלה האם עודד קטש ימשיך בעמדת המאמן, ורק לאחר המשחק יקבע עתידו, על אף העובדה כי נכון לעכשיו נראים סיכוייו להמשיך בתפקיד קלושים.

מנגד, בראשון לציון, שהובסה 100:77 מול מכבי תל אביב בחצי הגמר, מתכוננים בשיא הרצינות למשחק בתקווה להשיג לראשונה את הכרטיס ליורוקאפ, לראשונה מאז עונת 2006/7. ארון מגי, שלא היה מרוצה מדקות המשחק שלו בחצי הגמר, צפוי לקבל דקות משמעותיות יותר מהצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully