וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס יציעו חוזה למייק בראון לשלוש עונות

אם מאמן העונה של 2009 ייעתר, הוא ישתכר ב-4 מיליון דולר לעונה. ג'רי באס: "לא מתייעצים עם שחקנים לגבי זהות המאמן"

לאחר שאופציית מועמדותו של מייק בראון לאמן את האלופה היוצאת לוס אנג'לס לייקרס עלתה, נראה כי הצדדים קרובים משמעותית זה לזה, לאחר שנודע כי הקבוצה מעיר המלאכים תציע למאמן חוזה לשלוש עונות עם אופציה לעונה רביעית, בו הוא אמור להשתכר בסכום של כ-4 מיליון דולר לעונה.

אם בראון יחליט שלא להיענות להצעה לאמן את הקבוצה שהותיר אחריו פיל ג'קסון, מי שעשוי לקבל אותה הוא ריק אדלמן. נראה כי אם בראון כן ייעתר להצעה לאמן את הלייקרס, הרי שהמועדון צפוי להודיע על מינויו ביום-יומיים הקרובים.

בראון, 41, לא נכלל תחילה במירוץ הראשוני לרשת את ג'קסון בקבוצה מלוס אנג'לס, אולם לאחר ששמו עלה הוא הפך למועמד המוביל, זאת בין היתר כיוון שסגן נשיא המועדון ג'ים באס התרשם מסגנון משחק ההגנה של בראון. בראיון שנערך עם באס ברדיו אמר: "אנחנו לא מתייעצים עם השחקנים שלנו בנושאים הללו. כמובן שאנחנו צריכים ורוצים לבחור מאמן בעל מוניטין ושלשחקנים יהיה שמח איתו. אבל לשאול שחקן ספציפי לגבי העדפה כזו או אחרת? זו החלטה של הג'נרל מנג'ר".

כזכור, בראון הדריך את קליבלנד קאבלירס במשך חמש עונות, עד שפוטר לפני כשנה במאי 2010 מהקבוצה ועזב אותה אחרי שרשם בה מאזן של 138:272. ב-2009 נבחר למאמן העונה בליגה הטובה בעולם, כשסיים את העונה שלו עם הקאבס במאזן של 16:66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully