וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "הסדרות האלה הן מרחץ דמים"

מאמן מיאמי מרוצה מההתקרבות לגמר, אבל לא חושב שזה נגמר. רוז מרגיע: "זה עוד לא גמור, אבל אנו צריכים לשחק יחד"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק


מיאמי התקרבה עד כדי פסע לעבר גמר ה-NBA אחרי עוד ניצחון משכנע על שיקגו, שאמנם הגיע בהארכה (93:101), אבל לברון ג'יימס הצליח לממש את יתרון הביתיות עם משחק ענק שכלל 35 נקודות ב-49 דקות והוא נעזר בכריס בוש שקלע 22 נקודות. מנגד, דרק רוז עם 23 נקודות לא היה מספיק חד הלילה וינסה לתקן במשחק הבא שיתקיים בשיקגו.

דרק רוז: "מיאמי מסוגלים להפסיד"

"אם אתה אוהד של המשחק, קיבלת משחק כדורסל נהדר", סיכם דווין וויד, שהסתפק ב-14 נקודות. "הוא לא כלל סקור גבוה כי זה היה קרב הגנתי. הרצון של שתי הקבוצות היה על הפרק ושתי הקבוצות הראו את זה. עשינו את המהלכים בסיום ובסוף התרחקנו מהם, אבל שתי הקבוצות רצו מאוד את הניצחון הלילה ולשמחתי אנחנו עשינו את זה".

גם לברון ג'יימס התייחס לעובדה שמיאמי קרובה כפסע מההעפלה לגמר, ואמר: "אנחנו מתייחסים למשחק מספר 5 כמשחק שחייבים לנצח. אנחנו מגיעים לכל משחק ואומרים שזה משחק שהוא חובה, אבל מתייחסים לזה כאתגר. אנחנו חוזרים לבית המשוגעים, ואנחנו יודעים שהולך להיות רועש מאוד. הם מצידם הולכים לתגמל את האוהדים שלהם, אבל אנחנו ננסה לשחק באופן נואש כפי ששיחקנו בשלושת המשחקים האחרונים. נותר לנו עוד משחק אחד ואנחנו לא לוקחים אותו כמובן מאליו". אריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, היטיב לתאר את המאבק בין שתי הקבוצות כך: "הסדרות הללו הן פשוט מרחץ דמים. הן הכי תחרותיות ופיזיות שיכולות להיות".

מנגד, דרק רוז ממש לא חושב שהעניין גמור, ומאמין שניצחון אחד של הבולס במשחק הבא יכול לפתוח לגמרי את הסדרה. "זה עדיין לא גמור, יש לנו עוד משחקים לשחק. טום תיבודו דיבר איתנו בחדר ההלבשה על זה שאנחנו חוזרים הביתה, ואנחנו צריכים להישאר חיוביים מכיוון שהם מסוגלים להפסיד, אבל כדי לעשות את זה, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו משחקים יחד".

קרלוס בוזר הוסיף: "חשבנו שהיו לנו הזדמנויות לנצח, ולצערי היינו קצרים מדי. כל מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו הוא להתמקד במשחק הבא בבית ולעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק הזה ומשם להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully