וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיייויד בלאט: "החבר'ה שלי עדיין רעבים, וזה מצוין"

עם זאת, מאמן מכבי תל אביב הוסיף: "הצגנו בינוניות בכמה תחומים". אפי בירנבוים: "אי אפשר לתת למכבי ביטחון בבית"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא אפשרה לעצמה להסתבך ולו לרגע אחד נגד מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור. הצהובים, שהפגינו משחק הגנה אדיר נגד הכתומים והכריעו את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה, שייטו לניצחון קל 77:100 שמשחרר אותם מהלחץ לקראת הגמר ביום חמישי. הצהובים, שלא שיחקו משחק רשמי מאז גמר היורוליג לפני למעלה משבועיים, הוכיחו שהם מגיעים חדים במאני טיים, ובזכות משחק הגנה משובח לצד יכולת התקפית מכובדת של ג'רמי פארגו, מילאן מצ'באן ושאר החברים, הובטח המקום בגמר.

בלאט: "צריך לפרגן לראשון לציון על זה שהם הגיעו לפיינל פור"

"במשך שני רבעים וחצי המשחק היה גמור, ואחר כך התעסקו בהורדת דקות של שחקנים מרכזיים", ניתח דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, את המשחק. "הצגנו בינוניות בכמה תחומים אבל המשחק היה גמור ואי אפשר לדרוש יותר מדי. אנחנו עובדים כל הזמן טוב. האימונים שלנו בשלב הזה של העונה הם יוצאי דופן. החבר'ה שלי עדיין רעבים וזה מצוין".

בלאט גם פרגן ליכולת של ראשון לציון העונה ובעצם ההגעה שלה לפיינל פור, ואמר: "ראשון נתנה עונה מצויינת וצריך לפרגן להם על זה שהם הגיעו לפיינל פור. אני יכול רק להחמיא להם. כשניצחנו את ריאל מדריד עם תקציב פי שניים משלנו באותו הפרש, אז מה זה אומר, שגם היורוליג לא ליגה? עובדה שאחרי זה הפסדנו לפנאתנייקוס.

"אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, בטח שאפי עשה את שלו", הוסיף בלאט. "חילקתי את הדקות האחרונות לאורך כל המשחק, ורציתי שסופו ישחק 20 דקות, בטח רציתי שהוא ישחק את הדקות שלו, הוא לא אמור להיפצע בדקות האלה".

הבעלים דייויד פדרמן: "יש לנו קבוצה טובה. מה שלא יקרה, אנחנו מאוד אוהבים את הדרך שהקבוצה הזו משחקת. זו פשוט הנאה לראות איך הם חברים אחד של השני".

ליאור אליהו: "לא חושב שהיה משחק קל"

ג'רמי פארגו, שסיים משחק מצוין עם 17 נקודות, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים ב-27 דקות, הוסיף: "למזלנו הגענו עם הרבה אנרגיה והשגנו את הניצחון. זה לא משנה את מי נפגוש בגמר, שיחקנו נגד שתי הקבוצות במהלך העונה. כל קבוצה מכירה אחת את השנייה ויהיה גמר קשה. שום דבר לא יהיה קל. יש לי חברים בשתי הקבוצות כך שאני בטח אשאר ואצפה בחצי הגמר השני".

טל בורשטיין: "זה אף פעם לא היה קל, אנחנו עובדים קשה על כל נקודה. היו כמה דקות במחצית השנייה שקצת הקלנו עליהם, אבל הם צמצמו. בסך הכל הצגנו את היכולת שאפיינה אותנו במהלך כל השנה. אם נפסיד ביום חמישי, זה לא נותן לנו שום דבר".

ריצ'רד הנדריקס: "הוצאנו לפועל את מה שהיינו צריכים ולכן זה נראה קל. ניצחנו את המשחק ואני מקווה שנחזור על זה בגמר. אין לי העדפה לגבי היריבה. שתיהן קבוצות מוכשרות, ואני מאמין שנביא את אותה אינטנסיביות במשחק הגמר".

ליאור אליהו: "אני לא חושב שהיה משחק קל מלבד ההתחלה. לא ציפינו שנפתח ב-20 הפרש, זה הספיק לנו לכל המשחק. יותר מזה אין לי מה להגיד, שלטנו בכל המשחק".

אורלנד: "מה שקרה לנו קרה גם לריאל מדריד"

במכבי ראשון לציון קיווה בירנבוים לעקוץ ולהיות חתום על הסנסציה של השנה, אבל השחקנים שלו הציגו יכולת רעה מדי במחצית הראשונה, לא הפסיקה לאבד כדורים והחטיאה קליעות נוחות. בירנבוים אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו לא מפסידים ב-5 על 5. שילמנו בפתיחה על כל טעות וכשנותנים למכבי ביטחון בבית, אי אפשר לנצח. איבדנו 13 כדורים בפתיחה וזה השפיע עלינו כל הערב. זאת סגנית אלופת אירופה ולא נשארנו קרובים אליהם".

ארון מגי, שקלע רק שש נקודות, ניסה להסביר: "הם באו והכו אותנו חזק ולא הצלחנו להגיב. הם קפצו עלינו וכשניסינו לחזור זה כבר היה מאוחר. אתה לא יכול לחטוף 20 הפרש ברבע הראשון ולצפות לחזור למשחק. אולי אני צריך לשחק יותר, ואולי צריך לשנות את השיטה כדי שאני אוכל לשנות משהו במשחק. בכל מקרה אני לא זה שקובע מי משחק".

יהוא אורלנד שיחק 14 דקות וקלע שלוש נקודות. בסיום הוא אמר: "הניסיון של מכבי הביא אותם לרוץ ברבע הראשון כמו שרק הם יודעים, זה קרה גם לריאל מדריד. אני לא מתרץ, והניסיון שלהם השפיע. עדיין עשינו עונה גדולה ואנחנו גאים בעצמנו. המשחק ביום חמישי מאוד מעניין אותנו. אנחנו מאוד רוצים להית באירופה ושנשמור את הקבוצה כך, אבל אני יכול להבטיח שביום חמישי נבוא לשחק. שיחקנו היום מול מכבי תל אביב אבל חוץ מלמחוא כפיים למכבי, אין לי מה לומר".

ניצן חנוכי: "זה לא ערב קל, בהחלט לא תכננו שכך יתפתח המשחק. דיברנו כל השבוע על הטעויות הקטנות שמכבי גורמת לך לשלם עליהן וזה אכן קרה. משם הם פתחו פער והיינו צריכים לרדוף אחריהם כל המשחק. חבל, אבל יש לנו משחק ביום חמישי ונרצה לסיים את העונה בטעם טוב.

"יכול להיות שזה היה קצת חוסר ניסיון של חלק מאיתנו, דיברתי על זה קצת קודם", הוסיף חנוכי. "היו לנו כמה איבודים של חוסר ריכוז שמכבי תרגמו אותם לסלים קלים. מכבי עם הרבה יותר ניסיון מאיתנו, יכול להיות שהיה לזה משמעות וזה מה שפתח את הפער. אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך עם כרטיס לאירופה. נעשה את המקסימום כדי לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully