וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של ישראל לא עלתה לאליפות אירופה

שחקניו של אלי אוחנה הגיעו עם סיכוי קלוש למשחק מול צ'כיה, אך הפסידו 2:1 ונותרו במקום האחרון. מואנס דאבור כבש

נבחרת הנוער של ישראל סיימה את שלב העילית של אליפות אירופה ללא ניצחון, אחרי הפסד 2:1 לצ'כיה המארחת. ישראל סיימה את בית ה' במקום האחרון עם נקודה בלבד, כשמי שעלתה היא צ'כיה עם שבע נקודות. במשחק המקביל נפרדו רוסיה והולנד ב-1:1 שהותיר את שתיהן מחוץ לאליפות אירופה.

אלי אוחנה ערך ארבעה שינויים בהרכב הנבחרת, כשבין הקורות החליף ברק לוי (מכבי תל אביב) את רם שטראוס (מכבי חיפה) שפתח בשני המשחקים הקודמים. גם המגנים אלירן ג'ורג' ובן צעירי וכן הקשר רוסלן ברסקי פתחו הפעם, אבל הצ'כים היו עדיפים במחצית הראשונה ולא עלו ליתרון רק הודות ליכולת טובה של השוער הישראלי. בעוד המארחת בעטה שש פעמים לעבר המסגרת ב-45 הדקות הראשונות, ישראל כלל לא איימה על השער והתמקדה בעבודה הגנתית.

שחקני הנבחרת ידעו כי רק ניצחון בהפרש גבוה יחד עם ניצחון של הולנד במשחק המקביל, יקפיץ אותם כנגד כל הסיכויים למקום הראשון ולטורניר הגמר, ובהתקפה נדירה בדקה ה-72 היה זה מואנס דאבור שכבש את שער היתרון. אלא שהשער החזיק רק דקה, עד שהמחליף הצ'כי פטריק לאצ'ה איזן. הצ'כים היו זקוקים לשער נוסף כדי להעפיל לשלב הבא, ובדקה ה-83 עשה זאת מרטין סלדקי, קשרה של האלופה הטרייה ויקטוריה פילזן.

הרכב הנבחרת: ברק לוי, אלירן ג'ורג', אור לגריסי, טל כחילה, בן צעירי, גבריאל גרינר (אורי כהן, 84), רוסלן ברסקי, רועי קהת, דן רובינסון (שאדי שעבאן, 57), אמיר עגיוב (זידאן עמאר, 73), מואנס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully