וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: כרטיסו של לירוי צעירי יוערך בכ-1.5 מיליון ש"ח

24.5.2011 / 17:44

הוועדה למעמד השחקן תעריך את שוויו של הקשר, שמבוקש במכבי חיפה והפועל ת"א. חוסר וודאות לגבי משרת המאמן

חוסר הוודאות סביב בני יהודה ממשיך לשרור בימים אלו. נכון לעכשיו, הוקפאו כל ההכנות לקראת העונה הבאה וזאת בשל אי הבהירות לגבי עתידו הכלכלי של המועדון. היו"ר חזי מגן שהודיע על עזיבה, הותיר את המנכ"ל משה דמאיו לבד במערכה. בשלב זה, דמאיו שומר את הקלפים קרוב לחזהו ולא משתף את הסובבים אותו בתכניותיו לעתיד. עדיין לא ברור האם יישאר בתפקידו או יחליט לעזוב.

בתוך כך, נמשכים המאמצים לגייס משקיע חיצוני שישלשל כסף לקופת מועדון ובכך יוכלו ההכנות לעונה הבאה לצאת לדרכן. יש לזכור שהזהובים אמורים להשתתף במוקדמות הליגה האירופית, מה שייאלץ אותם לפתוח באימונים כבר לקראת אמצע חודש יוני הקרוב.

אחת השאלות הבוערות היא סוגיית המאמן לעונה הבאה. נכון לעכשיו נראה כי דרור קשטן לא מעוניין להמשיך אם כי החלטתו אינה סופית. במידה שקשטן לא ימשיך בקבוצה, מוזכרים משה סיני ואורי מלמיליאן כמועמדים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כשבוע. שמות נוספים נמצאים על הפרק, אולם בשלב זה לא מתקיימות שיחות עד שיתברר גובה התקציב שיעמוד לרשות המועדון.

גם בגזרת השחקנים קיימת חוסר הוודאות אם כי כאן הדברים פחות סבוכים, שכן מרבית השחקנים בסגל, כולל ארבעת הזרים, חתומים לעונה הבאה. השחקנים שמסיימים חוזה הם: לירוי צעירי, אביב חדד כפיר אדרי ואיציק עזוז, כאשר לגבי שני האחרונים נראה שלא תהיה בעיה להחתימם על חוזה חדש לעונה הבאה.

עם זאת, צעירי מבוקש במכבי חיפה והפועל תל אביב, ונראה שהוועדה למעמד השחקן תצטרך לקבוע את שווי כרטיסו. ההערכה מדברת על סכום שינוע סביב 1.5 מיליון שקלים שצפויים להיכנס לקופת בני יהודה. אביב חדד מחזיק במספר הצעות מליגת העל, ובמועדון מהשכונה יעשו מאמצים להשאירו, ברגע שתתבהר תמונת התקציב לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully