וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה זלינגר: "קשה להתאושש מהרמה הנמוכה בליגה"

מאמן נבחרת ישראל בכדורעף נשים ערך מסיבת עיתונאים לקראת היורוליג, והתלונן על הפגיעה המקצועית בשחקניות

נבחרת ישראל בכדורעף נשים תפתח בסוף השבוע הקרוב את הופעתה ביורוליג, כשתארח בשישי ובשבת לצמד משחקים את נבחרת הונגריה (שישי ב-16:00, שבת ב-19:00 באולם מטרווסט ברעננה). היום (שלישי) צהריים התקיימה במכון וינגייט מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמן הנבחרת אריה זלינגר והשחקניות טטיאנה פרגה וטלי ארטמנקו. כזכור, המשימה העיקרית של הנבחרת היא אליפות אירופה שתתקיים בספטמבר בסרביה ואיטליה.

זלינגר התייחס במסיבת העיתונאים לרמה הנמוכה של הליגה בארץ ולפגיעה בשחקניות הנבחרת כתוצאה מכך. "עדיין לא התאוששנו מהליגה בארץ שהרמה בה נמוכה, ולכן הביצועים שלנו בטורניר האחרון לא היו טובים", אמר המאמן שהתייחס לטורניר הכנה שהתקיים בימים האחרונים בצרפת ובו הפסידה הנבחרת בשלושה משחקים (לצרפת, קרואטיה ורומניה). זלינגר הציע גם את הפתרון שלו לנושא ואמר: "יש מדינות כמו פרו וקובה שבהן אין ליגה, וכל הזמן נוסעים לטורנירים בחו"ל. אם רוצים להתקדם, חייבים למצוא פתרון. אני הצעתי שאנחנו נתאמן כל הזמן והבנות יופיעו רק למשחקים".

נבחרת ישראל, שהגיעה בשנה שעברה עד לפיינל פור של היורוליג, תתמודד השנה בבית המוקדם בנוסף להונגריה נגד צ'כיה ובולגריה. המשחקים בבית יסתיימו ב-9 ליולי, כשהפיינל פור יתקיים שבוע לאחר מכן באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully