וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון מעוניינת בשלו מנשה

24.5.2011 / 14:51

המאמן יחזקאל מתעניין בקשר שגדל בקבוצה. מחלוקות כספיות עם השוער כהן, גומז רוצה להמשיך. גישושים לגבי יקיר שינה

בהפועל ראשון לציון, העולה החדשה לליגת העל, מתחילים לעבוד על תוכניות לקראת העונה הבאה. הבעלים רביב ספיר נפגש אתמול (שני) עם המאמן ניסן יחזקאל שהציג בפניו רשימה של שחקנים שירצה לצרף, ובתקופה הקרובה יפתח המאמן בשיחות עם מספר שחקנים. בין המועמדים הבולטים לחיזוק הקבוצה נמצאים הקשר שלו מנשה, שגדל במועדון, ושיחק בעונה החולפת בבני יהודה, וקשר קרית שמונה אופיר חמו שגם כן גדל בקבוצה.

בראשון לציון ינסו במהלך הימים הקרובים לסגור את סוגיית החלוץ הברזילאי דיוויד גומז, שהעביר מסר לראשי המועדון כי ירצה להשאר לעונה נוספת. בנוגע לעמדת השוער, בקבוצה ירצו לראות את מאיר כהן ממשיך, אך הסוגיה הכספית היא לא פשוטה. הקבוצה צפויה לפנות גם לקובי מוסא שלא מחזיק בחוזה. בנו של הבעלים, גל ספיר, צפוי לצאת למבחנים בליגה ההולנדית אך במידה ולא יחתום, יחזור לקבוצה. גיא משפתי, ינון ברדה, ליאור ברטקובסקי וג'סטין זולו מחזיקים בחוזה ואמורים להמשיך לעונה נוספת.

בקבוצה מעוניינים בבלם יקיר שינה, ששיחק העונה בהפועל רמת גן וכרטיסו שייך למכבי תל אביב. בראשון כבר גיששו לגבי האפשרות לצרף את שינה, וגורמים במועדון אף פנו למקורביו של השחקן בכדי לבדוק מה יהיה מעמדו בקיץ. שינה, כמו כל המושאלים של מכבי תל אביב, צפוי להגיע לפתיחת האימונים בקרית שלום אולם סבירות נמוכה שיישאר שם וראשון לציון היא בהחלט אופצייה אפשרית מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully