וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "זה יכול להיות רגע מכונן בעונה שלנו"

דאלאס אופטימית אחרי הניצחון על הת'אנדר, טרי: "בקבוצה של ותיקים, חמש דקות זה הרבה זמן". דוראנט: "אכזבתי עיר שלמה"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

"כן, זה כבר כמעט היה גמור"

אומנם בהיסטוריה של ה-NBA כבר היו שתי קבוצות שהצליחו לחזור מפיגור 3:1 בסדרת פלייאוף גם כשהן לא אירחו את המשחק השביעי, אבל קשה להאמין שאוקלהומה סיטי תצטרף לרשימה הזאת. הבוקר (שלישי) הת'אנדר ספגו הפסד כואב מול דאלאס (112:105), השני שלהם ברציפות בבית, ובפיגור 3:1, אחרי שכבר הובילו ב-15 נקודות הפרש 5:03 דקות לסיום, הרוח מהמפרשים של הת'אנדר אוזלת.

אז מה הוביל לקאמבק? לא רק יכולת גדולה של דירק נוביצקי, שקלע 12 נקודות (מתוך ה-40 שלו) במהלך ריצת ה-2:17 בסיום, אלא בעיקר קבלת החלטות נכונות של כל הקבוצה. "כשיש לך קבוצה של ותיקים", יודע ג'ייסון טרי, "אתה כבר יודע שחמש דקות זה הרבה מאוד זמן".

"כן, זה כבר כמעט היה גמור", הודה נוביצקי, שסיים משחק פלייאוף שביעי בקריירה עם 40 נקודות ומעלה, "ידענו שעוד שגיאה אחת או עוד ריבאונד אחד שהיינו מפספסים, והמשחק הזה היה בורח מאיתנו. לא יכולנו להרשות לעצמנו לשגות, ובאמת היינו כמעט מושלמים בסיום".

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
לא ידעתי מה לעשות. דוראנט/רויטרס

"אין ספק, זה הפסד קשה", הודה מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס, "ואם זה לא כואב, אני כבר לא יודע מה זה הפסד כואב". זו הפעם הראשונה שאוקלהומה סיטי סופגת שני הפסדי בית רצופים בששת החודשים האחרונים, והוא לא בא בזמן נכון.

"הם קלעו את הזריקות שלהם, אנחנו לא", סיכם קווין דוראנט, שדווקא פתח היטב, אבל נחלש ככל שהמשחק התקרב לשלביו המכריעים, "דירק נוביצקי היה מצוין, הוא קלע את כל השלשות שלו. גם כששמרו עליו, הוא הצליח להשחיל את הג'אמפ שוטס. בנוסף לכל, הם גם שיחקו הגנה גדולה. אז כן, הפסדנו. אני מרגיש רע, כי אכזבתי עיר שלמה".

"הריבאונד זה מה שגמר אותנו לאורך כל המשחק", אמר נוביצקי, שקבוצתו פיגרה 55:33 בכדורים חוזרים, "אבל בדקות האחרונות הצלחנו גם לעצור אותם בהגנה, וגם לסגור בריבאונד. הם לא הצליחו לשמור עלינו בהתקפת המעבר, וניצלנו היטב את ההזדמנויות שלנו בסיום".

אחד הדברים שהכי בלטו במשחק הזה היה ההבדל בקבלת ההחלטות של שני מנהלי המשחק, כי בעוד דוראנט (9 איבודים) וראסל וסטברוק (8 איבודים) נראו מפוזרים ואיבדו את הראש, ג'ייסון קיד הישן והטוב סיפק 17 נקודות, 7 אסיסטים, שלשה גדולה, 4 חטיפות, ועוד הרבה קור רוח. גם בשניית הסיום של הזמן החוקי, כשהוא לקח פסק זמן גאוני, קיד חשף שהוא לא איבד את החדות שלו עם השנים.

"כולם שואלים שאלות בקשר לגיל שלנו וכל הסוגיה הזאת", אמר ריק קרלייל בסיום, "אבל מה שאני אומר לכולם זה, 'אף פעם אל תמעיטו בערכה של מצוינות'".

ועכשיו דאלאס מלאת אופטימיות, אולי אפילו כבר מתחילה לחשוב על האתגר הבא, וג'ייסון טרי יודע שזה משחק שיכול לשנות מומנטום של קבוצה: "זה היה רגע מכונן בעונה שלנו, שנוכל להסתכל אליו אחורה ולומר, 'היי, זה היה המשחק שלנו'".

נוביצקי, מנגד, מתעקש ש"הסדרה עוד לא גמורה. אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד, ונהיה חייבים להיות חדים יותר בפתיחה של המשחק החמישי. נצטרך לתת ליתרון הביתיות ולאוהדים בבית להדליק אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully