וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "הבהירו לנו את החשיבות של האליפות"

שמעון מזרחי שוחח עם שחקני מכבי ת"א לפני הפיינל פור, אידסון הבין את המסר. סוואן: "נבוא להאט את מכבי ולעצור את סופו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחקי הפיינל פור לעונת 2010/11 ייצאו היום (שלישי) לדרך עם המשחק בו תשחק סגנית אלופת ישראל וסגנית אלופת היורוליג, מכבי תל אביב, נגד מכבי ראשון לציון המפתיעה (18:15, שידור ישיר בספורט 5 ובספורט 5HD). הבוקר תערוכנה הקבוצות את אימון הקליעות האחרון לפני המשחק, כשרמת הדריכות בשני הצדדים גבוהה.

אידסון: "יש לראשון שחקנים טובים ומאמן מוכשר"

לפני האימון המסכם אמש הגיע יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, לשיחת הקבוצה והסביר לשחקנים את חשיבות האליפות. היו"ר ביקש מהשחקנים להילחם, וציין את העונה הטובה שהציגה הקבוצה.

"כל משחק במעמד הזה הוא חשוב", אמר צ'אק אידסון לקראת המשחק, "זה משחק שממנו אין דרך חזרה. זה יהיה קשה כי ראשון לציון היא קבוצה טובה. האם אנחנו עדיפים? זה תלוי בכם, בתקשורת. אני לא זה שיצהיר מי עדיפה. במצב של פיינל פור כל קבוצה יכולה לנצח, ולכן כל קבוצה מסוכנת, גם ראשון לציון, בייחוד שיש להם שחקנים טובים כאלו ומאמן מוכשר מאוד. הכל יכול להתרחש. אנחנו צריכים לבוא בשיא הריכוז למשחק ולהמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים כל השנה".

אידסון הדגיש כי השחקנים אינם מקלים ראש במעמד. "כל השחקנים מבינים את המשמעות האליפות ולהשגתה. הבהירו לנו את החשיבות של האליפות וזה טוב, שחקנים מודעים לכך בקבוצה. יש הרבה שחקנים ישראלים בקבוצה שמודעים לכך. בשנה שעברה הייתי במכבי במהלך הפיינל פור, ולגבי העונה אני יכול להגיד שיש לנו ביטחון יותר בקבוצה, כי היתה לנו עונה ארוכה וטובה, ואנחנו רוצים להמשיך להיות בטופ".

ראשון לציון: "אם הגענו עד לפה, הכל אפשרי"

במכבי ראשון לציון, מנגד, ההתרגשות גדולה לקראת החזרה למעמד השיא של הכדורסל הישראלי. בקבוצה עסקו במהלך השבוע בלהכין את השחקנים בצורה הכי טובה למכבי תל אביב, וידעו לספר על האש שנראתה מהעיניים של הכוכבים בכתום. בקבוצה בונים על הניסיון של השחקנים הזרים במעמדים הללו, ומקווים כי יוכלו לסחוב את הקבוצה מעבר לשני הרבעים בהם הצליחו להסתדר עם מכבי תל אביב בכל אחד מהמשחקים עד כה העונה.

"לרוב השחקנים בקבוצה שלי זאת פעם ראשונה במעמד הזה, אז הם מתרגשים", הודה אייזיאה סוואן, שזכה באליפות בעונה שעברה עם גלבוע/גליל, "אני מאמין ואנחנו חייבים להאמין כדי להצליח. אם הגענו עד לפה, הכל אפשרי. בכל עונה אפשר להשיג את הכל, כל עוד שומרים על אמונה".

סוואן הוסיף על התוכנית משחק של הצוות המקצועי: "אנחנו נבוא להאט את מכבי, לא ניתן להם זריקות קלות אחרי החטאות שלנו, זה העיקר מהבחינה ההגנתית. נצטרך לדעת לעצור את סופו מתחת לסל ואת הקלעים שלהם".

על הפיקנטריה שבמשחק, במפגש בינו לבין ג'רמי פארגו, כוכבי גלבוע/גליל בעונה שעברה, אמר הגארד: "בשנה שעברה אני וג'רמי היינו ביחד, ועכשיו אנחנו אחד מול השני. יהיה נחמד מאוד לפגוש אותו, וזאת תחרות ידידותית מצד אחד, אך רצינית מאוד מצד שני. הוא רוצה לנצח כמוני, והוא יעשה הכל, בדיוק כמוני. הקבוצה הכי טובה תנצח, זאת שתדע להתגבר על העליות והירידות תוך כדי המשחק. נצטרך להישאר מפוקסים, ולבצע בצורה הכי טובה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully