וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס עלתה ל-1:3 בגמר המערב, 40 נקודות לנוביצקי

דירק נוביצקי סיפק עוד ערב ענק, המאבס חזרו מפיגור 15 חמש דקות לסיום, ועם 105:112 אחרי הארכה כמעט סגרו את הסיפור

איזה יופי של משחק קיבלו הבוקר (שלישי) חובבי ה-NBA, עם כל מה שמצופה ממשחק גמר אזורי: דרמה, מתח, קאמבקים, ההארכות וכוכב אחד ענק ובלתי נשכח. בסופו של דבר דאלאס הייתה זו שהצליחה לרדת עם הניצחון המתוק, לאחר שגברה 105:112 על אוקלהומה סיטי במשחק הרביעי בסדרת גמר המערב ועלתה ליתרון 1:3. ולפי הדרך שבה הת'אנדר הפסידו הבוקר את המשחק, קשה להאמין שתהיה להם את היכולת להתאושש.

אוקלהומה סיטי הוליכה בבטחה לאורך כל המשחק, ונדמה היה שהשליטה שלה בטוחה ותעניק לה את הניצחון. דאלאס פיגרה 5:03 דקות לסיום ב-15 נקודות הפרש (99:84), אבל הגיבה בריצת 2:17 מדהימה כדי לקבוע הארכה, כשדירק נוביצקי קולע 12 נקודות בדקות הללו (בדרך לערב של 40 נקודות), בעוד ההתקפה של הת'אנדר נראית משותקת. נוביצקי אף השחיל את השתיים האחרונות מהעונשין בקור רוח מרשים כשנותרו 6 שניות לסיום, למרות ניסיונות ההסחה של שחקני הת'אנדר, שלח מבט קר לעבר יריביו, ועלה דרוך להארכה.

בתוספת הזמן ג'ייסון קיד וחבריו המשיכו במומנטום, חשפו את הניסיון שלהם והשלימו את המשימה עבור המאבריקס. דירק נוביצקי, ששתי זריקות עונשין שלו בפתיחת ההארכה העניקו לדאלאס יתרון ראשון במשחק, סיים את הערב עם 40 נקודות (12 מ-20 מהשדה, 14 מ-15 מהעונשין), בעוד משחיק שמגדיל את ההילה סביבו בפלייאוף הנוכחי. קווין דוראנט בלט מהצד השני עם 29 נקודות ו-15 ריבאונדים, שלא הספיקו.

גם ג'ייסון טרי היה מצוין (20 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 חטיפות) בשורות המאבס, שהמשיכו את רצף הניצחונות שלהם בחוץ בפלייאוף (חמישה ברציפות). ג'ייסון קיד תרם 17 נקודות (3 מ-6 מהשלוש), 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 4 חטיפות ושורה ארוכה של החלטות נכונות ברגעי ההכרעה, כולל שלשה מהפינה עם 40 שניות לסיום ההארכה, שגמרה את המשחק. שון מריון הסתפק ב-7 נקודות, אבל סיפק גג גדול על דוראנט בפוזשן האחרון לפני ההארכה, כשאוקלהומה סיטי יכולה הייתה לנצח את המשחק.

בשורות המארחים יתקשו להבין בקרוב איך הם איבדו את המשחק הזה. הת'אנדר הוליכו לאורך כל המשחק, כשהיתרון הענק שלהם בריבאונד (33:55) העניק להם אין סוף נקודות בהזדמנות שנייה. אך בסופו של דבר לאוקלהומה סיטי יש קבוצה צעירה וחסרת ניסיון, ושוב התגלה עד כמה הניסיון מכריע בפלייאוף. ראסל ווסטברוק סיים עם 19 נקודות, אבל שוב בערב מעט מפוזר (7 מ-22 מהשדה, 8 אסיסטים מול 6 איבודים). דוראנט השחיל 29 (רק 9 מ-22 מהשדה), אבל החטיא את כל הזריקות החשובות בסיום (למעשה הוא לקח רק שתי זריקות במהלך ההארכה) והוסיף 9 איבודים (מתוך 26 איבודים של הקבוצה שלו). סרג' איבאקה היה נהדר עם 18 ו-10, תאבו סופולושה היה לא רע עם 12 נקודות, גם ג'יימס הארדן עשה עבודה חשובה (7 נקודות ו-7 ריבאונדים), אבל דווקא היציאה שלו בעבירות ערערה את כל ההגנה של אוקלהומה סיטי.

רק שתי קבוצות בהיסטוריה של ה-NBA הצליחו לחזור מפיגור 3:1 בפלייאוף כשלא היה להן את יתרון הביתיות במשחק מספר 7. קשה להאמין שהקבוצה שאיבדה הבוקר את היתרון בכזו שלומיאליות, תוכל להפוך לקבוצה השלישית. משחק מספר 5 ייערך בליל יום חמישי בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully