וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "רונאלדו? אכפת לי יותר מתארים קבוצתיים"

כוכב ברצלונה עקץ את הפורטוגלי שזכה במלכות השערים. גווארדיולה מודאג מהענן הוולקאני: "הגמר יהיה חסר טעם בלי האוהדים שלנו"

חמישה ימים לפני גמר ליגת האלופות, ובברצלונה עסוקים בעיקר בבעיות תחבורה. החשש הוא שבשל התפרצות העשן מהר הגעש האיסלנדי גרימסווטן, יקשה מאוד על דרכי ההגעה ללונדון, שם יפגשו הקטלאנים את מנצ'סטר יונייטד. הרשויות באי הבריטי העריכו כי עד יום שלישי, העשן יכסה חלקים נרחבים מאירלנד, צפון אירלנד, סקוטלנד וצפון אנגליה, אבל כמו כן הביעו אופטימיות וטענו כי לא צפויים שיבושים בטיסות.

למרות זאת, בברצלונה לא לוקחים סיכון. במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (שני) לקראת הגמר, הודיע פפ גווארדיולה כי הקבוצה ואנשי הצוות הקדימו את הטיסה ללונדון המתוכננת ליום חמישי וייצאו לשם מוקדם ככל האפשר: "נבקש עזרה ממומחים ואם יאמרו לנו לא לקחת סיכון, נקדים את הנסיעה לשלישי או רביעי. הר הגעש היה רדום בשנתיים האחרונות, בוא נקווה שיישאר רדום עוד יומיים", אמר המאמן.

כזכור, בשנה שעברה נאלצה ברצלונה לנסוע באוטובוס למילאנו למשחק הראשון במסגרת חצי הגמר (3:1) בגלל אותה סיבה. לפיכך, במועדון לא מתכוונים לקחת סיכונים. גווארדיולה הביע תקווה כי אוהדי קבוצתו יוכלו להגיע בשלום ללונדון ובכל מקרה טכען כי אופ"א לא צריכה לשקול לדחות את המשחק.

"אני מקווה שהבשורות יהיו טובות כי בסופו של יום, זו הצגה לקהל. יהיה עצוב מאוד שחצי מהאצטדיון יהיה ריק במשחק הגמר כי אנשים לא יכולים לנסוע. אנחנו נגיע לשם, אבל זה יהיה חסר טעם בלי האוהדים", אמר גווארדיולה. בבארסה, אגב, חוששים שהענן הוולקאני יפגע בלפחות 20 אלף איש שאמורים לצאת מספרד לאנגליה.

גווארדיולה נשאל לגבי המנוחה הארוכה שהעניק לשחקניו הבכירים במחזורים האחרונים וענה: "אני לא חושב שזה יפגע בקצב. השחקנים שלנו יודעים מה זה גמר ליגת האלופות. אם הם היו נחים חודש, זה היה משהו אחר, אבל אנחנו מדברים על כמה ימים. שחקנים כאלה רגילים לשחק הרבה משחקים, לנוח ולחזור מיד".

"יונייטד רגילה לשחק כדורגל"

גם ליאונל מסי נכח במסיבת העיתונאים והוא התייחס לצד המקצועי ולשחזור של גמר 2009, בו ניצחה ברצלונה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד: "כשאני משחק, אני תמיד מרגיש שאנצח. זה גמר ומשחק מיוחד בגלל מה שעל הפרק. מה שהיה ברומא נשאר מאחור והפעם צפוי משחק אחר לגמרי. אנחנו פוגשים יריבה אדירה עם שחקנים טובים. גם מנצ'סטר לא חושבת על המשחק ההוא, רק על איך להשיג את התואר העונה".

מסי התייחס לשיטת המשחק של היריבה: "זו קבוצה שרגילה להחזיק בכדור, ליצור הזדמנויות ולשחק כדורגל. אנחנו נשחק כרגיל וננסה להחזיק בכדור ככל האפשר. גמר מוכרע על הדברים הקטנים ועלינו להיות מוכנים מהדקה הראשונה. ליונייטד יש הגנה חזקה ושחקנים מנוסים שעשו הרבה דברים יחד. יש להם הרבה איכויות והם יהיו יריבה חזקה".

כנשאל על השחקנים הבולטים של היונייטד ענה מסי: "חאבייר הרננדז הוא שחקן חכם, ווין רוני ואנטוניו ולנסיה חשובים". על עצמו הוסיף: "אני מקווה לכבוש כמו ברומא, אבל הכי חשוב שנענשה דברים נכון וננצח. אנחנו תמיד מתייחסים למשחק כאילו הוא האחרון והפעם יותר מתמיד. אנחנו סומכים אחד על השני ומגיעים מוכנים".

לסיום, נשאל מסי על הזכייה של כריסטיאנו רונאלדו בתואר מלך השערים וענה בעקיצה: "הייתי שמח להיות מלך השערים, אבל כריסטיאנו כבש הרבה שערים במשחקים האחרונים. אני מברך אותו, אבל אכפת לי יותר מתארים קבוצתיים. הכי חשוב לי שנזכה בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully